Saturday, April 28, 2012

P: Spring Favs - Pink hair!


Lauren Conrad on ollut yks mun tärkeimpiä tyyli-idoleja jo useamman vuoden ajan. Ekan kerran taisin haaveilla Laurenin hiuksista vuonna 2008. Eilen pengoin pitkästä aikaa Laurenin blogia ja kuvia Googlesta ja havahduin siihen että mun hiukset on nykyään aika lähelle ton väriset kun tossa ylhäällä. Kesällä nää vaalenee vielä itsestään lisää, joten päätin että toistaseks en ainakaan tee näille mitään. Tykkään hirveesti semmosesta surffitukkalookista ja sen takia en ajatellu leikatakaan tähän mun reuhkaan mitään mallia ennen kesää.


Oon aina ajatellut Laurenin tyyliä tosi klassisena, mutta hänen asuissaan on aina jotain kivaa rosoisuutta. Lauren pääsi kuitenkin yllättään mut tolla ihanalla pinkillä tukallaan, jonka hän oli värjännyt uusimman romaaninsa pr-kiertuetta varten. Ihana! Tykkään hirveästi kans tosta asusta, mutta siitä lisää alempana.


Aloin itsekin haaveilemaan pinkistä tukasta. Tai itse asiassa olisin jo viime keväänä vetänyt pään pinkiksi jos Sarkku ois suostunu tekeen värinpoiston mun kuolleeseen tukkaan :'D Mut ehkä voisin toteuttaa pinkit raidat tänä kesänä? Vois kokeilla ensin vaikka clip oneilla :)


Laurenilla on Googlen kuvahaun mukaan ollut myös tommoset rainbow-raidat. Tosin Laurenin blogista en löytänyt tommosta kuvaa et ehkä tää oli vaan jonkun muun kuva? Mut anyway, ois siisti nähdä miten Laurenin tyyliin sopis tommonen tukka.


Löysin Laurenista myös pari kivaa kampauskuvaa. Tuo iso nuttura ois kiva toteuttaa joskus.


Lettikampaus on myös todella ihana tohon Laurenin liukuvärjättyyn tukkaan. Tää plus valkonen mekko ja nahkatakki ois ihana yhdistelmä.


Positiivisesti mut yllätti joku aika sitten myös Gleen Dianna Agron pinkillä tukallaan. Myös Diannaa oon aina pitänyt tosi klassisena, mutta upeesti sopii tuo pinkki tukka myös hänelle!


Tykkään hirveästi tosta tukasta myös vaaleana, mutta en uskaltais lähtee leikkaan tommosta mallia itselleni. Oon yrittäny kasvattaa mun tukkaa niin kauan että itku varmaan pääsis vaikka toi hieno onkin :')


Toinen tyyli-idolini on virolainen bloggaaja Kerti Pahk. Kertillä on just semmonen tyyli, joka miellyttää mun silmää. Valkonen tyttömäinen mekko ja nahkatakki on toimiva yhdistelmä. Samanlaista viehätystä on tossa Laurenin asussa, joka on postauksen alussa.


Ja en taida edes alottaa noista pitsisistä Dr. Martenseista. Kuinka upeat nuo on?! Jotkut vastaavat kengät ois kivat hankkia kesäksi tai muuten hiihtelen mun kulahtaneilla valkosilla pitsiballeriinoilla.

Semmosta tyyli-inspausta pitkästä aikaa. Mun vaatekaappi kaipaa selvästi valkosta (pitsistä) mekkoa ja toppia, sekä jotain tommosia valkosia bootseja. Täytynee alottaa mittavat etsinnät heti kun saan rahaa jostain (eli ei koskaan?).

4 comments:

  1. eiiii miten ihanat noi pitsimartensit!! <3_______<3 kuola valluu.

    ReplyDelete
  2. en oo ikinä lämmennylle noille martenseneille tai ajatellu että passais mun tyyliin, mutta nuo PITSISET!! oh god miten ihanat <3

    ReplyDelete
  3. mymlan: No sanoppa muuta, en kestä!!

    Aija: No mulla vähän sama homma, Martensit on vähän liian manlyt mulle. Mutta noi pitsiset, läääääääääääh!

    ReplyDelete
  4. Lauren on kyl nii ihana! Niin on myös Kerti =)

    ReplyDelete