Saturday, April 21, 2012

P: Red Fang

Jaahas, mitäs täällä Bloggerissa oikeen tapahtuu? Katotaan mitä saan tällä uudella systeemillä aikaseks. Kuitenkin, ois kerrankin näin melkeen reaaliajassa postausta ja jopa parit asukuvat, mikäli tää suostuu mun kans yhteistyöhön.


Eilen olin koulussa tollasella asulla. Oli niin järkky ilma että teki mieli hieman piristää elämää värikkäällä asulla. Voisin pikkuhiljaa hankkia sen kameran jalustan, sen verran kyseenalaista jälkee tuli taas enkä jaksanu panostaa juuri jälkieditointiinkaan. Mutta miten toimii keltanen ja punanen teidän mielestä? Btw, kivan selkeesti näkyy tukasta tuo tarkotukseton liukuväriefekti :')

Illalla lähettiin käymään Rumassa ja kysyin T:ltä voinko laittaa leopardihaalarin päälle vai näytänkö liikaa Anita Hirvoselta.


No, repesin sitte nauruun ku katoin peiliin :D Kukas se siellä!


Ja siinä lopputulos. Laitoin pitkästä aikaa pidennykset päähän, mutta ne ei erottunu mun tukan omasta pituudesta melkeen yhtään, what the hell! Pöllökaulakoru on liimattu mun kaulaan, se on siinä melkeen aina. Mun pitäis saada jotain mätsääviä ranneasusteita tohon pöllöön, ärsyttää laittaa tuo mun ainoa kello (hopee-valkonen) ku se ei sovi yhtään mut en voi olla ilmankaan kelloa :(




Rumassa on tietenkin pakko ottaa aina long island, koska ne on halpoja (6€) ja kestää kauan. Eilen sain läpinäkyvän version, how cool is that! Valitettavasti Rumassa täytyy yleensä ottaa myös shotti tai kaks...

Sit yks ei mihinkään liittyvä juttu. Bongasin nimittäin Iron Fistiltä aivan törkeän upeat kengät, joitten perään kuolaamista en vaan voi lopettaa, vaikka tiedän että en tarvitse lisää kenkiä. Mutta kattokaa nyt niitä! En kestä! Nää ois täydelliset mustien ja punasten mekkojen kans ja tois kivaa särmää yksinkertasiin asuihin. Plus että rakastan tommosia nauhallisia korkkareita ja näissä on vielä paksut korot, jollasista tykkään.

6 comments:

  1. onpas noi kengät suloisen näköset! kelpuuttaisin noi kyllä ihan mielelläni :)

    ReplyDelete
  2. Anna: Jep samoin, tosin melkeen 100€ hinta pistää miettimään hetkeks :D

    ReplyDelete
  3. tiiäkkö; oon kans pari viikkoa kuolannu noita kenkiä!! ;__; toi sydän-printti saa sydämeni lepattelemaan villisti. mua ei tuo hintakaan haittais, mutta tiiän sataprosenttisesti etten ikinä kävelis noilla :--D

    ReplyDelete
  4. mymlan: Nää alkaa olla jo semmoset kengät jotka inspiroi kävelyn opetteluun vaikka onki superkorkeet :D Tosin harvoin on semmosia tilanteita että pystyis lähteen noin korkeilla liikenteeseen :( Pitäsköhän tilata kuitenki kokeiluun....? :')

    ReplyDelete
  5. Bongasin kans noi kengät ja on tosiaan vähän hintaakin :D Niin ihanat! Ihana asu♥ Keltanen ja punanen sopii loistavasti yhteen :) Toi laukku on supersöpö, tahtoo!

    ReplyDelete
  6. Nukke: Joo on, mulla on jo ennestään yhdet Iron Fistin kengät niin kyllä niistä kelpaa vähän maksaakin :) Mut pitää vielä miettiä syönkö ens kuussa vai en :'D Tänkjuu ♥

    ReplyDelete