Monday, April 23, 2012

P: Friis&Company Spring 2012

Tongin pitkästä aikaa yhden mun lempimerkin, Friis&Companyn valikoimaa. Etenkin kyseisen merkin laukut on aina kuulunu mun lemppareihin, mutta Friis&Co:lta löytyy runsaasti myös kivoja kenkiä ja tyylikkäitä asusteita.

Tällä hetkellä etsinnässä ois suurehko konjakinvärinen laukku, jota vois kantaa rennosti kädessä. Kaapissa ois tilaa myös kevyelle ja tyylikkäälle weekend bagille.


Nellyn sivuilla ihastuin palavasti noihin kollaasin keskellä oleviin leopardikuosisiin mintunvihreisiin kenkiin. Väri, kuosi ja tolppakorot miellyttää suuresti mun silmää, ja mintunvihreä kuuluu keltasen ohella mun ykköslempparikesäväreihin.

Samat kengät löytyy myös pinkkinä ja tykkään kans pinkistä, kunhan sitä ei oo asussa liikaa. Se toimii kivasti piristyksenä, kuten esim. tossa ruskeessa clutchissa ja ihanassa rannekellossa. Jos toi kello olis valkonen/nude/kultanen, ostaisin sen varmaan heti, mutta tolle hopeiselle versiolle ei taida olla just nyt tarvetta :(

Reput on kans alkanu miellyttää mun silmää, ja pari viikkoo sitten ihastelinkin Seppälässä vähän vastaavaa reppua kuin tuo kollaasissa oleva. Siinä repussa oli kuitenkin mintunvihreetä, joten se ois melkeen kivempi. Repulle ois tarvetta ainakin kesän kuvausreissuilla ja töihin pyöräillessä :)

Mustavalkonen toimii aina ja siks ihastuin kans noihin mustavalkosiin korkkareihin, joissa on kivan maltillinen ja paksu korko. Kesällä mun lempikengät on kuitenkin gladiaattorisandaalit ja noi leopardiset tois mukavasti piristystä asuun. Harmi, että näissä ei oo käytetty tota samaa mintunvihreetä, jota on noissa korkkareissa.

Kollaasiin laitoin myös pari kivaa isomman kokosta laukkua, mutta noille ei ehkä ois niin hirveesti käyttöä kuosiensa takia. Konjakinvärinen olis monipuolisempi mun käyttöön. Eli semmosta siis metsästän edelleen. Kertokaa jos on jossain tullu kivoja yksilöitä vastaan!

4 comments:

  1. Nukke: Niinpä, ois niin täydelliset! Tosin ehkä pikkusen haittaa toi peep toe, talven juhliin ois kivempi jos sitä ei ois ja olis muutenki monikäyttösemmät silleen :)

    ReplyDelete
  2. Rakastuin tohon kukalliseen laukkuun ♥__♥ Viel samankuosiset matalat Doc.Martensit kaveriksi ja AAA

    ReplyDelete
  3. Linduzki: Jep! Mä haluaisin semmoset valkoset pitsi-Martensit ♥

    ReplyDelete