Thursday, March 15, 2012

P: Smiling Politely

Onpas meillä kuollutta täällä. Sarkku taitaa olla kiireinen muuttohommissa ja ite oon esittänyt mm. ahkeraa opiskelijaa. Tänään olin ennätykselliset 6h koulussa ja sen jälkeen tein vielä rästitehtäviä 3h. Joka tapauksessa, aattelin et tuun tänne postaan muutamat jutut :)

Muutama viikko takaperin rakas ystäväni Jaana tuli käymään Tampereella ja mentiin Dog's Homeen katteleen bändejä, joista yhessä Jaanan poikakaveri soitti.

Otin muutaman kuvan mut yllättäen valot oli ihan perseestä ja lisäsalamattomana (?) oli pakko tyytyä pariin mustavalkokuvaan :( Mun uus objektiivi vois muuten pikkuhiljaa saapua, oon ollu pelkän laajiksen varassa jo kuukauden.

Toissaviikonloppuna oltiin juhlistamassa isovanhempien 50-vuotishääpäivää. Ennen ravintolaan menoa käytiin laittamassa tommonen lukko siltaan kiinni. Söpöä :) Turha itellä haaveilla mistään 50-vee hääpäivistä ever :')

Mulla on kans pari uutta juttua, nimittäin kivat nahkashortsit jotka löyty kirppikseltä muutamalla äyrillä.

Ja maailman söpöin Hamtaro-suihkugeelipullo, jonka sain mun tädiltä. En tajua mistä se haalii kaikkia näitä ihme juttuja joita se mulle lahjottelee :D Mut eiks oo SÖPÖ!

Muuten oonkin sit ollu aika elämätön viime aikoina, lukuun ottamatta viime viikonlopun Helsingin reissua, joka oli aika hc. Enpä muista koska ois viimeks ollu kahden päivän darra. Että terkkuja sille. Kuitenki, oon viime aikoina mm. juonu paketillisen tommosta sairaan hyvää Lidlin teetä.

Treenannu parhaimmillaan 6h roller derbyä yhden viikonlopun aikana. Ekaa peliä odotellessa!

Ja oon nukkunu mun poikien vieressä. Miinus Heikki. Koska se pissaa.

Joo, semmosta turhaa täällä. Voisin lähtee ylläpitään mun elämättömyyssyytä ja mennä kattoon vaihteeks Gilmore Girlssiä. Oon oikeesti niin helvetin tylsä nykyään että vituttaa. Tänään en mm. lähteny baariin ihan vaan siitä syystä että oon omasta mielestäni tylsä. Sehän ei tietenkään vaikuta mihinkään että tilillä on hurmaavat 5 euron rahaa.

Hauskaa viikonloppua! Mä vaikutan luultavasti tän weekendin Jyväskylässä.

3 comments:

  1. kerroppa vähän tuosta roller derbystä :-) millanen kunto pitää olla ku alottaa, kuinka hyvin pitää juttuja osata ennen ekoja treenejä jne. ite ilmottauduin kokkolan ekaan roller derby joukkueeseen ja jänskättää :-D

    ReplyDelete
  2. Maria: Kunnon puolesta on niin että sitä ei välttis tarvi olla hirveesti kun alottaa koska kunto kehittyy treenaamisen myötä. Mutta itse pelaaminen sitten myöhemmin vaatii hyvää kuntoa ja tietenkin on kivempaa treenata kun on jonkinnäkönen pohjakunto olemassa :) Kuntoa ois suositeltava ylläpitää myös omatoimisesti koska pelkät derbytreenit ei siihen riitä siinä vaiheessa kun pitäis oikeesti alkaa pelata. Itse esimerkiksi lenkkeilen niinä päivinä kun treenejä ei ole. Ennen treenejä ei tarvi myöskään osata mitään jos menee toimintaan mukaan FTP:n (freshmeat training period) tms alkeiskurssin kautta. En tiiä miten sit jos semmosia ei järjestetä, riippuu kait joukkueesta. Tsemppiä derbyilyyn, voin kertoa että tosi pienessä ajassa oppii paljon ja että ei turhaan kannata jännittää ennen ekoja treenejä koska muutkin lähtee nollasta liikkeelle :)

    ReplyDelete
  3. I'm not sure where you are getting your info, but good topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more. Thanks for magnificent info I was looking for this information for my mission.

    Have a look at my homepage personal loans

    ReplyDelete