Monday, February 27, 2012

P: Most Wanted

Mun tän kevään yks tärkeimmistä tehtävistä, kadonneen pukeutumisinspiraation metsästys, jatkuu. Saatte siis nauttia muutamasta ennätyksellisen epäesteettisestä kollaasista, jotka toteutin tässä yks ilta. Keräsin kollaaseihin vähän juttuja, joita haluaisin nähdä itteni päällä tulevana keväänä ja kesänä. Kevät ja kesä inspiroi nimittäin mua aina pukeutumisen suhteen eniten.

Postiluukusta kolahti H&M:n pieni Colourful Spring -kuvasto viime viikolla ja roskiin heittämisen sijaan päätin antaa opukselle mahdollisuuden. Tässä ekassa ois mun lempparit kyseisestä kuvastosta. Varoitus, seuraavat kolme kuvaa sisältää kaikki paljon pinkkiä!

Oon innoissani että ihana kirkas fuksia on palannut kesävaatetukseen. Viime kesänä oli jotain baby pink -hirvityksiä muistaakseni liikenteessä ja samoiten paljon korallia, joka ei uppoa muhun. Kesäväreistä jäin kaipaamaan kirkaankeltasta ja mintunvihreetä, mihin ne on H&M:n valikoimasta kadonneet? Oranssi ja kirkkaanvihreä näyttäis kuuluvan tän kesän hittiväreihin ja mulle kumpikin väreistä aiheuttaa suoranaista puistatusta, en tiedä miksi mutta hyi!

Eli pinkkiä, mustaa ja valkosta näyttäis päätyvän mun päälle jos jotain näistä hankkisin. Asusteet on tietty ruskeita ja kultasia, koska oon kaavoihin kangistunut ja tylsä. Ihanaa että paksuja tolppakorkoja näkyy jälleen! Kesäksi haluaisin ehdottomasti jotkut kirkkaanväriset farkut, värikkään bleiserin ja hyvin laskeutuvia toppeja tai mekkoja. Shortsi-ihmisenä nuo pinkit yksilöt voisin adoptoida myös.

Jostain syystä mulle tulee näistä vaatteista mieleen Gossip Girlin Blair Waldorfin stailaus. Etenkin pinkin mekon ja kukonaskelkuvioisen mekon voisin hyvinkin nähdä Blairin yllä, vai kuinka? Chanel-henkinen mustavalkonen neule huutaa Blairin nimeä myös :)

H&M:n bikinit oli suuri pettymys ja kaikki värit, kuosit ja mallit oli noita mustavalkoraitasia (ylläri!) lukuunottamatta aika tylsiä. Ensinäkemältä menin tietysti myös ihastumaan noihin messenger-laukkuihin. Melkeen samanlainen punainen kaapista jo löytyykin, mutta tuo valkoinen jäi mietityttämään. Valkonen näyttää mun mielestä nahka-asusteissa helposti halvalta, mutta tuo laukku näyttää kivalta ainakin kuvassa!

Sitten vielä kontrastia vähän kalliimpien asusteiden merkeissä, nimittäin saattaa olla että menin vähän ihastumaan Shopbopin sivuilla Marc Jacobsin Petal to the Metal -laukkukokoelmaan.

Ihania! Voisin ottaa näistä kaikki! Panostan mielelläni laadukkaisiin kenkiin ja laukkuihin ja jos sattuis olemaan ylimääräisiä euroja (tai ylipäätään euroja) tilillä, sortuisin melko varmasti johonkin näistä. Mitäs tykkäätte? :)

4 comments:

  1. ooh, ooh tuo punainen messenger... ;__;

    ReplyDelete
  2. ihania juttuja, etenki noi biksut ! :)

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ansma: Jep! Tommoset voisin ottaa kesäks mielihyvin :)

    ReplyDelete