Thursday, February 02, 2012

P: Aha Shake Heartbreak

Koskahan oon viimeksi postannu jotain? No, ainakin on ollu hyvä syy postaamattomuuteen kun oon viilettäny tuulispäänä ympäri Tampereen ja vähän muittenkin kylien katuja. Tällä hetkellä saan kerrankin istua rauhassa ilman sen suurempaa kiirettä mihinkään, koska muutettiin uuteen ihanaan kämppään :) Tavarat on vielä levällään, mut luultavasti musta nyt kuuluu täälläkin useemmin kun saan olla enemmän koneen ääressä.

Mutta vielä ois pari vanhaa uutta juttua esittelemättä.


Meet my xmas present, pinkki tabletti! Oon perinteisesti ostanu ittelleni jonkun vähän kalliimman joululahjan joka vuosi ja nyt paketista kuoriutui tommonen söpöläinen :)


Eikö oo ihana! Meillä on tässä asunnossa muuten 4 tietokonetta + tuo tablet. Ja 2 tv:tä. Ruutuja niinsanotusti riittää :') Ihanaa medioitunutta 2010-luvun elämää.

Sain kans äitiltä myöhäisen joululahjan tossa pari viikkoa sitten, Iittalan mustavalkoset Taika-mukit ja servettipaketin. Harmi kun Satumetsää ei saa enää :( Nyt ois sitten kerättynä jo 3 tommosta mustavalkosta mukia, 1 pieni lautanen ja 1 kulho. Haluaisin niiiin paljon sen ison kulhon ja isot lautaset :) Nuo mukit on parhaimman kokosia teen ja kahvin ryystämiseen.

T:n äidiltä sain söpön Paul Frankin t-paidan. Just mulle sopiva kun tossa on melkeen mun kitarankin kuva :)

Sitten yks random kuva Jyväskylä-viikonlopulta joka on vaan pakko jakaa teidän kanssa.

Olin kuvaamassa yhellä hc-keikalla ja huomasin tän ku laitoin kuvat koneelle, WTF :DD Oli kyllä muutenkin suht mielenkiintosta settiä, viimesen bändin suht solmussa oleva laulaja ryntäs yhtäkkiä viimesen biisin aikana yleisöön ja jotenki onnistu sieltä välistä kiskoon mut sinne keskelle eteen. No, ei siinä mitään mut se käytännössä hyökkäs mun kimppuun ja kaato mut sinne keskelle lattiaa. Sitte ku pääsin ylös se hyppäs uudelleen mun kaulaan ja löi mua mikillä naamaan :D Gotta love HC!

Todistusaineistona vielä pari muuttokuvaa. Ylhäällä vanha kämppä ja alempana uus. ONNEKSI mulla ei oo täällä hirveesti romua ku oon koittanu välttää kaiken turhan keräämistä (tosin rakas äitini on raahannu tänne mm. mun vanhoja pehmoleluja (esim. mun ala-asteella tekemän jalattoman jääkarhun ja ite ompeleman 2-ulotteisen Cookie Monsterin) ja Suomen armeijan vanhan kaasunaamarin?!?!). Olin vähän yllättyny et mun kaikki vaatteet mahtu kahteen Ikean kassiin + 1 kassi oli lisäks ulkovaatteita. Tolla miespuolisella tyypillä olikin sitte joku 5-6 jätesäkillistä vaatteita :D

Tossa sit tätä uutta kämppää, pitäsköhän tällä kertaa tehdä ihan kämppäpostauskin? :')

Loppuun vielä yks kuva uuveeltä joka saa mut hymyilemään. Tiimipaidat for the win!

P.S. Terkkuja söpölle Verkkokaupan myyjälle, joka lukee meidän blogia! :)

6 comments:

  1. Meilläkin on viisi tietokonetta ipad mukaan luettuna. Niistä kolme on minun, kaksi miehen. Mielestäni hyvä jakosuhde ;) Telkkaripuoli onkin sitten aika naurettava: meillä on yksi aivan järkky kuvaputkitelkkari, jossa on integroituna videonauhuri, wuhuu! Mut mitä tekee telkkarilla kun on dataus <3

    ReplyDelete
  2. Vaadin lisätietoja tuosta miehestä!!

    ReplyDelete
  3. Hah voi ei! Onneks mä en ole joutunut HC keikalla sinne rinkiin! Siitä ei voi seurata ikinä mitään hyvää :D Viimeksi kaveria potkaistiin selkään ja se oli ihan p askana seuraavat kaksi viikkoa :D onneksi ei sen vakavampaa käynyt!

    ReplyDelete
  4. Inka: Haha ei olla siis ainoita keillä tätä tekniikkapuolta riittää :'D P.S. Meillä on kans makkarissa semmone kuvaputkihirvitys, mut en halunnu heittää sitä muutossa roskiinkaan. Ihan kiva kun voi kattella telkkua sängystä :)

    Anonyymi: Ehkä joskus jos se haluaa ite näkyy täällä :)

    janni: Haha kiva :D Mä sain kans syksyllä pari kertaa eturivissä pataan. Lähinnä kameran puolesta pelottaa vaan :) Ja tolla keikalla ei ees ollu mitään pittiä pyörimässä, siinä keskellä oli vaan semmonen tyhjä alue mihin mut kaadettiin ja makasin siinä kivasti yksinäni sit :')

    ReplyDelete
  5. Mä en kyllä uskaltais ottaa sellaselle keikalle kameraa mukaan :D kävis ihan varmasti niin että joku potkasis sitä ja se menis tuhansiks pieniks palasiks :D

    ReplyDelete
  6. janni: Hehe joo mullaki käyny mielessä mut onneks ei oo niin kalliit kamat kuitenkaa käytössä :)

    ReplyDelete