Saturday, January 28, 2012

S: New things !

Jau ! Koitan tässä muka hillitä shoppailua, kun ois se yesstyle.comin tilauskin vielä tulossa, mutta pariin pikkujuttuun oon kuitenkin sortunu:




Panta, josta on erittäin vaikea saada hyvää kuvaa. Oonki ettiny tommosta ja eilen löyty Glitterin alesta n. 5€:llä :3



Ikinä ei myöskään tiiä millon tarvii irtoripsiä johonki projektiin, joten ostin Seppälästä parit uudet hintaan 5,95€/pari. Oon hukannu ties kuinka monet ripset, joten varasto tosiaan kaipas täydennystä. Harmi vaan ku nyt vasta huomasin että ois ollu kiva tässä semmonen kuva missä ois silmässä tommoset.




New hair ! Violetti huuhtoutu jo viemäriin, joten sain sitte päähänpiston tommosesta raitameiningistä otsatukkaan.



Ja "asukuva" ... Hengasin eilen tossa h&m:n alesta raahatussa n. 2€:n XL-kokosessa paidassa, joka nyt näkyy vähän huonosti kuvassa. Noh, näkyypähän ainakin toi tukka ! + Anteeksi elämää surkeempi taustan blurraus :'----------------D

4 comments:

  1. ebayst' muuten saa semmoisa paketteja et joku 10 irtoripse' 5e. okei mun n'pp'imist; ei taas toimi >D

    ReplyDelete
  2. Sä kun oot tommonen tukkaekspertti nii aattelin kysyä sun mielipidettä. Mulla on semmoset haaleet kuparin ja oljen yhdistelmän väriset hiukset ja maantienharmaa juurikasvu on näkyvillä. Oon hommaamassa omaa väriä takas mut en haluais värjätä mun tukkaa aika pitkään hetkeen ku se kärsi kesän vaalennusprojekteista. Mieleeni tuli, että kannattaisko mun kokeilla pestä tukkaani hopeashampoolla? Jos se vaikka saisi koko tukkani sointumaan paremmin juurikasvuun ja välttäisin värjäyksen? Kannattaisko mun kokeilla, ja jos kannattaa niin mitä hopeashampoota suosittelisit?

    Kiitos jos jaksat vastata :))

    ReplyDelete
  3. Mirette: Sieltä kyllä sais varmaan vaikka mitä siistiä halvalla, mut siinäpä se mun kompastuskivi onki .. Nimittäin jos opettelisin käyttää Ebaytä, ni se ois bai bai viimesilleki säästämisyrityksille :''D

    Anonyymi: Hei ! Kiva ku kysyit, musta on aina kiva vastailla tämmösiin :3 Elikkä tehokas hopeashampoo taittaa lämpöä pois myös tummemmista sävyistä, joten suosittelisin kyllä kokeilemaan jos se sunkin tukkaas purisi ! Jos vaan jostakin löydät Keune-merkkistä hopeashampoota, niin se on kyllä tehokkain mihin mää oon törmänny. Tietty joku perus Bonacuren silver-shampoo on ok, mutta ei mun kokemusten mukaan läheskään yhtä taittava.

    Onnea projektiin, toivottavasti tästä vastauksesta oli apua ! :>

    ReplyDelete
  4. Oi autto kyllä, nyt ainakin uskallan kokeilla, kiitos! :)

    ReplyDelete