Thursday, January 05, 2012

S: I'll never let a love get so close

Semmonen asia mitä ei oo hirveesti tullu tehtyä since irc-gallerian aktiivisen käytön, on oman naaman kuvaaminen. Täällä jos naama näkyy niin sillä on yleensä tarkotus esitellä jotain uutta juttua. Eilen tarvin kuitenki uuden profiilikuvan DeviantArt.comiin, joten kameran kaukosäädin pääs tehokäyttöön. En aina tykkää hirveesti mun naamasta, mutta nyt sain kuitenki tietystä kulmasta ihan kivoja kuvia, ni samahan se on ne tännekin läntätä:





Tietty pitää heittää läpäksi koko juttu jossain vaiheessa ja muutenki musta tuntuu et oon oikeesti eniten just tommonen pölijä niinku viimesessä kuvassa.

.. ja itseasiassa, oli näillä kuvilla oikeesti semmonenkin virka että piti päästä heruttelemaan noilla joululahjaksi saaduilla kuulokkeilla :---D <3 Ehkä täällä joku ymmärtää niitten päälle, nimittäin koulussa kaverit pilkkas niitä -.-


Sitte toiseen asiaan; miks meikä hengaa kokoajan samoissa tylsissä vaatteissa ja tossa pinkissä pehmeessä karvatakissa (joululahja < 3), vaikka mulla on tämmönen kasa uusia hienoja vaatteita:





Vastaus: KOULU !!1111 Voin kertoo että vihhaan_käyttää_työasua. VIHHAAAN. Ja nykyään sitä pitää käyttää oikeestaan joka päivä. Lisäksi koulussa on vielä kylmäki, ni pittää pitää karvapaitaa päällä. Mutta siis, voitteko kuvitella miten se syö luovuutta aamusta alkaen, ku ei saa pukeutua mielialaa vastaavaan asuun eikä saa miettiä miten asun yhdistelee????? ... Ainoo ajattelemista vaativa asia vaatteisiin liittyen on, että onko mulla puhddasta 3/4 hihasta paitaa työasun alle ja missä mun karseet leveälahkeiset mustat housut on .......


Että semmonen avautuminen :---D En ees viiti alottaa permanenttinäytöistä ja opinnäytetyöstä.

12 comments:

  1. Haha, voi sinua ;/ Jos yhtään lohduttaa niin mä inhoan kans mun duunivaatteita, hyhhytihyi.
    Sitä tulin kertoo että näytät tuossa järjestyksessään toisessa kuvassa ihan vaalealta versiolta Johanna V.-nimisestä bloggarista. :D

    ReplyDelete
  2. jee samat farkut ku mulla x)

    ReplyDelete
  3. noi kuulokkeet on just HIENOT! :D haaveilen kans jonkinlaisista hello kitty -kuulokkeista, hahah

    ReplyDelete
  4. mulla on just samanlaiset kuulokkeet ja kannan niitä ylpeydellä :D

    ReplyDelete
  5. Aivan varmasti sun kaverit oli vaan kateellisia, koska onhan noi ihan valehtelematta maailman hienoimmat kuulokkeet :D
    Ja semmosta piti kysyä että mikä kameran kaukosäädin sulla on? Kun pitäis vihdoin itelle hommata jonkinlainen. Oon miettinyt semmosen tosi halvan tilaamista ebaystä, mutta oon vähän epäileväinen, että kuinka pitkä elämänkaari semmosella on. :D

    ReplyDelete
  6. Mira: Sarkulla on varmaan joku parempi kaukosäädin, ite tilasin semmosen halvan Ebaysta ja hyvin on toiminu! :)

    ReplyDelete
  7. Dark Shadow: Sen tästä ainaki on oppinu että en oo menossa ainakaan pitemmäks aikaa semmoseen työpaikkaan, missä on työvaatteet :---D
    Aijaa ö.ö Piti ihan googlata kyseinen bloggaaja XD

    Pepa: Oisko meikän kolmannet lähes identtiset yksilöt :--D

    Anne-Mari: Sitä minäki ! :D Noi on vissiin Clas Ohlsonilta, jos kiinnostaa samanlaiset x)

    tiia: Hahah XD

    Mira: Se voi olla ! Mulla on tämmönen: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41iAIpti44L._SL500_AA300_.jpg Hähnelin mikä-lie-fm-taajuuksilla toimiva kauko-ohjain, koska mun kamera on semmosta mallia missä ei toimi semmoset infrapunalähettimet, jotka on usein halvempia :3

    ReplyDelete
  8. Totaaa..ootko nähny mun työvaatteita?? :DD
    Se, mitä mää mietin aamulla vaatteisiin liittyen on, että riittääkö yks kerrasto teknisiä alusvaatteita niiden ah-niin-ihanien toppanavettahaalareiden alle, vai pitääkö vetää vielä fleecekerrasto sinne väliin -.-

    ReplyDelete
  9. Nuo kuulokkeet on kyllä aivan ylisöpöt! =)

    ReplyDelete
  10. minttu: lol :---D Nojoo, mutta sää saat sentää olla sielä elukoitten keskellä ! Meijän pittää nykyään pitää niitä rättejä vaikka ei ois asiakaspalveluakaan eli TÄYSIN TURHAAN -.-

    karoliina: niimpä <3__<3

    ReplyDelete
  11. Oh I love it :O Everything is so pink and you are a pretty girl :)

    ReplyDelete
  12. Nicolka: Thank you ! But you're the one who is pretty ! :3

    ReplyDelete