Thursday, January 05, 2012

P: Winter Shoe Inspiration

Päätin lopettaa tyylimasistelun tänään ja avasin pitkästä aikaa Elloksen sivut. Mun on jo pidemmän aikaa pitäny ettiä uudet mustat ylipolvensaappaat, koska ne mun edellisen postauksen versiot on kylmät, liukkaat ja kuluneet.

Tilaukseen lähti nuo keskellä olevat. Vaadin saappailtani myös laadukasta ja pitävää pohjaa ja materiaalia. Nuo kyseiset on nahkaa ja ne on hyvät jalassa, tiedän koska tädilläni on samanlaiset. Noi olikin ainoat nahkaset prätkäsaappaita muistuttavat ylipolvensaappaat Elloksella, jotka kelpuutin.

Oon himoinnu viime aikoina kans maihareita ja korkkareita, joita vois käyttää talvellakin (melkeen kaikki mun korolliset kengät on peep toe -mallia). Oikeen alareunan Dr. Martensit ois täydelliset maiharit väriltään ja laadultaan, mut mun silmää miellyttää myös nuo Duffyn kukalliset yksilöt. Hauskat kukkasaapikkaat näyttää mun silmään myös kivalta, samoin noi ruskeat paksukorkoiset nilkkurit, joitten pohjakin näyttäis olevan aika pitävä.

Mustien saappaitten lisäksi tilasin tosta kollaasista myös toiset kengät, arvaatteko mitkä? ;) Ja tykkäättekö joistain kollaasin kengistä muuten vaan?

Nyt lähdetään suunnistaan kohti Ideaparkkia (eli siis Carlingsia, koska en jaksa kävellä kumpankaan noista puolen kilsan sisällä sijaitsevista Cartsuista. FAIL.), tarkoituksena ois löytää täydellisesti istuvat mustat farkut ja etsiä pukeutumisinspistä noin muutenkin :)

P.S. Havaintoja mustista täydellisistä prätkäsaappaista otetaan vastaan!

Nää ylläolevat on täydellisimmät jotka oon nähny, mut kokoja ei oo yhyyyyyy :( Nää on Wildflowerin ja Ellokselta myös.

6 comments:

  1. oi miten ihanat nuo kukalliset maiharit ♥ Voisin kelpuuttaa nuo itsellenikin : )

    Tiedän tunteen, hirvein sellainen mitä olemassa on. Maailman ihanimmat kengät ----- ei kokoja..

    ReplyDelete
  2. Nukke: Eikö ookki ♥ Mut ne ehti loppua ennen ku sain ne tilaukseen :( Joo niinpä! Ja sitten on aina jotai kokoa 41 ja 34.... Miksei niitä suosituimpia kokoja voi tehdä enemmän! :D

    ReplyDelete
  3. hmm muistini mukaan martenseillakin on jokku tommoset kengät joissa on ruusuja! :0

    ReplyDelete
  4. mymlan: Voi olla joo, mut on varmaan aika kalliit? :( Ja Martenseissa on kans se et niitten tottuminen jalkaan kestää niin pirun kauan :(

    ReplyDelete
  5. http://www.brandos.fi/dr-martens/vonda-14-eye-012761-001/a16171 ! hahaa muistin oikein. :-D onhan ne kalliit,mutta osamaksu...... <3 ja joo, mulla on just kantapäät ihan verillä ku oon tallustellu martenseilla menemään. :') mut kyllä se on sen arvoista!

    ReplyDelete
  6. mymlan: Haha, täydet kopiot nuo Elloksen :') Osamaksu on kyllä aika paha systeemi mulle.. :D Eniten haluaisin ehkä käytettynä semmoset ruskeet Martensit, joitten nahka ois jo patinoitunu vähän ja nähny elämää :) Ois niin coolit! Masentaa et en aikanaan ostanu kirppikseltä parilla eurolla punasia Martenseja :(

    ReplyDelete