Tuesday, January 03, 2012

P: The day I lost my style

En tiedä mitä mulle on tän syksyn aikana tapahtunut. En käytä kivoja mekkoja, hameita tai korkkareita - koskaan. Kuljen kulahtaneissa bändipaidoissa, pillifarkuissa ja aina samoissa kengissä. Käytän yhtä ainutta laukkua ja yhtä ainutta takkia. Oon käynyt viimeksi kiertelemässä kaupoissa ehkä syyskuussa. Todisteena siitä viimesen kahden kuukauden aikana ainoat otetut asukuvat.

Okei, oon ostanut (tadaa!) bändipaitoja ja muuta merchiä jonkun verran. Ainoa putiikki jossa shoppailen taitaa olla tätä nykyä Impericon

Oon haaveillu baseball jacketistä jo vaikka kuin kauan mutta ne henkkamaukkojen ja ginojen versiot ei oo oikein iskeny. Deez Nutsin takki sen sijaan kelpaa, musta tuntuu et pidän tätä seuraavat puoli vuotta putkeen!

Kulahtanu Ramones-paita Tukholmasta v. 2006. Farkut Cheap Monday. Ylipolvensaappaat 2009 Ellokselta.

Sen sijaan mua on kiinnostanut yks asia erittäin paljon. Meet my only xmas present: The Tötterö



Samalla tuli hoidettua pakollinen kämppäpostaus. Siinäpä se ois ylläolevassa kuvassa yhtä seinää lukuunottamatta kokonaisuudessaan :') Siivota en oo jaksanu koska käyn kotona vaan soittamassa bassoa ja hakemassa roller derby -kamat :D

No comments:

Post a Comment