Monday, January 30, 2012

S: opinnäytetyö !

Jeejee, meikä on kipeenä -.- Kurkkuun sattuu ja sitä rataa, eli en luonnollisestikaan menny kouluun. Melkosen huono päivä sairastua, nimittäin oli kuulemma ollu vaan 6 tyyppiä koulussa ja vissii aika vihasta porukkaa ku sattu olemaan vielä asiakaspalvelupäiväki.

Ei siis varmaan mitään uutta postattavaa tuu muutamaan päivään, mutta koska oon saanu mun opinnäytetyön valmiiksi ni postaan vielä siihen kuuluvat kuvat tänne ! Osan ootte varmasti nähny jo täällä blogissakin, mutta toivottavasti se ei haittaa. Aiheenahan mulla oli siis valokuvanäyttelymuotoinen portfolio tekemistäni beauty-kuvista, mihin oon tosiaan ite tehny meikit kaikkiin (paitsi ensimmäiseen kuvaan Tupsu meikkas ite) ja hiukset oon myös leikannu ja värjänny sekä muutamat pidennyksetki tuli tehtyä.











Kiitos vielä upeille malleille ja anteeks ku osa teistä joutu vähän kärsimään kuvauksissa :'---D


Ja nyt meikällä on kurkkukivusta huolimatta semmonen fiilis että tahon vaan kuvaamaan lisää ja lisää ja lisää. Onneks kevät on tulossa, se nimittäin inspiroi mua 100x enemmän ku tää talvi .. Näyttäski olevan -20 astetta pihalla, hyi.

7 comments:

  1. Ihania kuvia, meikkejä ja ennen kaikkia hiuksia! Violetti, kirkas punainen ja pinkki iskee hiuksissa ja lujaa!

    ReplyDelete
  2. alappa juua siellä ahkerasti jotain kuumia juomia, sää oot joka välissä sairas!! :( ja ulos niin paljo lämmintä vaatetta, että näytät michelin-ukkelilta! niinkuin minä tänään </3

    ReplyDelete
  3. Inka: Kiitos ! :3

    mira: joo arvaa oonko juonu :CCCC Näytin tännään jo michelin-ukolta ku piti käyä koulusa ! Mutta en kyllä oo ees joka välissä sairas 8(

    ReplyDelete
  4. kipeenä täälläkin : l ei oo kivaa.
    Aivan mielettömän upeita kuvia, voisit tulla munkin tukkaa ja pärstää kaunistamaan ja napsaista upean kuvankin vielä kaupanpäällisiksi, eikö? : D

    ReplyDelete
  5. Nukke: Buu :C

    Ja kiitos ! Sulla on niin nätti naama jo valmiiksi että ihan hyvinki voisin tulla ! :--D

    ReplyDelete
  6. Haidi: Kiitos ! Kiva kuulla sulta että tykkäät ku pidän ite tosi paljon sun ottamista kuvista ! :>

    ReplyDelete