Monday, December 12, 2011

S: random juttuja

Nyt tulee kyllä aika sekalaista settiä, mutta pistetään maanantain piikkiin ku ei jaksa paljon stressata asiasta.

Postasin tässä joku aika sitte kuvan kirppikseltä ostetusta peilistä, jonka aioin maalata. Hopean värinenhän siitä sitte tuli:



Oikeesti mun iskä maalas ton, kiitos vaan sille :--D


Sain myös tässä yks päivä luokkakaverilta tuliaisia, ku se oli käyny Brysselissä:




Ihan pikkupikkunen panda-koru & lusikalla syötävää suklaata, jota olin törkeesti ihan toivonukin :') Kiitti palijon Ruut !



Ihan random kuva aamukahvimukeista. Oikeesti mulla on kyllä aina kaakaota, jossa on vaan tippa kahvia ku pelkään mun mahan suhtautumista kahviin. Tässä kuvassa oli ehkä pointtina, että tää yhteiselo sujuu jo ihan kivasti. Mitä nyt välillä tulee kähinää ruokaa laittaessa ...


Viimeseks vielä kuva tän päivän siisteimmästä extempore-jutusta, vaikka korvat onki jotenki ällöjä ja mietin että laitanko tätä ees tänne:


Kävin ottaa tragus-lävistyksen, jee ! Olin aatellu tota ennenkin, mut sitte ylipuhuin kaverin koulussa lähtemään mukaan ja käytiin sitte molemmat ottamassa lissää reikiä :---D Sattu paljo vähemmän ku odotin, mutta rusto rusahti kyllä kivasti !


Mua ottaa niin päähän, ko ois kiva laittaa tänne asukuvia ja semmosia, mut sisällä on niin tylsä kuvata niitä ja ulkona näyttää aina samalta ulkovaatteissa : | Buu.

4 comments:

  1. Onko ollu kipee toi tragus? Oon miettiny itelleki tuota, mutta en oo viel uskaltanu ottaa =D

    ReplyDelete
  2. karoliina: Anna mennä vaan ! Ei mulla nyt ainakaan toisena päivänä enää oo oikeestaan ollenkaan kipee ! Mitä ny äsken vähän sattu ku vastasin puhelimeen, enkä muistanu korua ja löin luurin suoraan siihen :'---D

    ReplyDelete
  3. =D Missä kävit sen laittamassa, olettaen siis että laitoit Oulussa??

    ReplyDelete
  4. Oulussa Pitbullissa. Oli eka vähä pelottava mennä sinne, ko meikän kokemukset noista lävistäjä/tatuoijatyypeistä on vähä nihkeet. Yleensä jos liikkeeseen menee kyselemään, ni oon ainaki ite saanu kettuilua osakseni ku en oo varmaan ollu tarpeeks katu-uskottava tjn :---D Mutta siis oli kyllä iha rento palvelu sitte loppujen lopuks :3

    ReplyDelete