Friday, December 30, 2011

S: christmas presents !

Tapsan tanssien jälkiseurauksena meikällä on ollu tässä pikku ahistusmahistus liittyen siihen, että mihin oikeestaan oon käyttämässä elämääni. Erittäin syvällisiä ajatuksia ... Tapasin yhen tyypin, joka sai mut miettimään että saavutanko ikinä niitä asioita mihin pyrin. Toiset pääsee toteuttamaan unelmaansa jo tosi nuoressa iässä ja mää pelkään että en oo tarpeeks hyvä toteuttamaan omiani. Musta tuntuu että ensinnäkin oon hukannu jotenki tyylini ja siks tän bloginki pitäminen on välillä tosi hankalaa. Toinen ja tärkeempi asia on se, että tahtosin olla miljoona kertaa parempi noissa kuvaushommissa. Haluaisin päästä oikeesti tekemään niitä hommia, mutta onkohan se ees mahdollista, kun niin monet alle 18 vuotiaatki tyypitki on jo paljon taitavampia kuvaamaan ko meikä?

Saatoin myös onnistua nolaamaan itteni muutamaan otteeseen maanantaina, mutta ei anneta sen häiritä ...



Noh, koitin kuitenki nousta tuosta suosta ja kuvasin sitte joululahjoja piristääkseni itteeni:


JP:ltä Kitty-kuulokkeet < 3


Ostin just sen Anna Suin hajuveden, mut ei mua haitannu kyllä saada lisää tuoksuja ku tuo pulloki on niin nätti ! Mulla on ollu vähän Escada-traumat jostain ala-asteelta, mutta toi tuoksu kyllä ihanalle *___*





Noi hopeen väriset korut ostin kyllä itelleni lahjaksi ... Pulu-sormus: n. 5€, Seppälä - hiushärpäke/rintakoru: 2,5€ ja rannekoru: 2,5€, Glitter.



Tän sain mun entiseltä luokkakaverilta ja vähänkö olin mielissäni ! Mulla on tota sarjaa kans yks muki, jonka sain Pepalta viime synttärilahjaks < 3



Lämpimimmät ja pehmeimmät sukat ikinä ! Saatoin ite ehkä valita nää Cubuksesta ..



Rento-Repe :----) JP oli valinnu ton mulle, joten se myös halus nimetä sen ... Se sanoo repeiks aina tommosia poskikarvoja, ku ne on samanlaiset ku Repe-sorsalla ..


Oon jopa ottanu pari asukuvaa tässä lähipäivinä, mutta ei ne ny mahtunu enää tähän postaukseen, joten palataan astialle varmaan seuraavassa postauksessa :3

2 comments:

  1. Voi mussu, susta ja sun elämästä tulee vielä just sitä mitä oot aina halunnu!
    Näin Wankkuri-Samia leffassa (sillon samana päivänä ku nähtiin sielä limingantullin prismassa) ja mietein sitte koko leffan ajan sitä että ku mää oon ihan täysin eri alalla ku sillon, mutta sää oot jotenki ihan hirmuna kehittyny niistä pajan ajoista ton kuvauksen kans ja oot just oikeella tiellä. Ja oot just tarpeeksi hyvä. En epäile hetkeekään, ettetkö sää jos kuka, elättäis ittees tolla kuvauksella vielä joku päivä <3
    (hyvä ku mulla on jääny joululoman alusta tää blogi lukematta niin nyt tulee kommenttia joka hiton postaukseen...)

    ReplyDelete
  2. minttu: enkä määkään näköjään hoksannu lukea tuota kommenttia ku 24 päivää myöhässä :------D
    Mutta kiitos kommentista ja rohkaisusta, oot ihana kiitos <3

    ReplyDelete