Sunday, November 20, 2011

P: The Escape Artist

Moi pallerot ja sortsit hiljaiselosta! Mua ärsyttää postata näin harvoin, varsinkin kun kameran muistikortille on tässä kuussa tallentunu vaikka mitä ihanaa. Mutta elämässä on liian vähän tunteja tällä hetkellä kulutettavana, roller derby vie viikonloppuna sikana aikaa, koulujuttuja ois joka sormelle ja joskus täytyy vaan nauttia teestä ja kainalotyynynä olemisesta.

Oon käyny tässä kuussa jo neljällä keikalla ja vielä ois ainakin kaks keikkaa luvassa lisää ennen joulukuun vaihdetta. Joudutte siis kärsiin keikkakuvista, joita tursuaa tällä hetkellä ikkunoista ja ovista. Ja ehkä vähän joudutte kärsiin mun naamastakin.

Sain vihdoin hankittua laajakulmaobjektiivin, jee! Siitä lisää myöhemmin mut todistusaineistona kerrankin naamakuva, jossa ei näy vaan sentin kokonen alue silmää, nenää tai jotain muuta naaman osaa. Ja Kvelertakin uus lempparipaita keikalta, joka oli paras keikka ikinä koskaan. Miksi toi näyttää hyvältä vaikka logo onkin oranssi? Ja mun tukka on oranssi myös koska sain luokkakaverilta testiin KC:n mandariininsävystä Color Maskia. Ei ehkä ihan mun sävy mut ainakaan tää ei oo enää keltanen :)

Isänpäivä-dinner -asua. Mulla ei oo ollu juurikaan pukeutumisinspistä viime aikoina, mut isänpäivänä sain raapastua ylle omasta mielestäni tosi kivan ja toimivan asun. Ja toi täydellinen jättikokonen pöllökoru, jonka löysin Lontoosta Primarkilta, sopii asuun kuin asuun ja se onkin mulla roikkunu kaulassa lähes joka päivä.

Tein yks päivä kans täysin vahingossa itelleni tommosen Minni Hiiri -nutturan ja nyt ärsyttää kun en onnistu tekeen tommosta enää :') Piti ottaa todistusaineistoa, harmi et onnistuin tarkentaan olennaisimpaan, eli kameraan.

Loppuun vielä kuvia Scandinavian Music Groupin keikalta, jolla olin viikko sitten. Näköjään mulla on aina tää akateeminen viikko ennen ku saan mitään kuvia eetteriin, yyh. Konserttiarvostelunkin sain aikaseks kirjottaa vasta äsken.





Keikka oli hyvä vaikka jäinkin kaipaan muutamaa henk.koht. lempparibiisiä joita kuulee harvemmin (Valmis, Ota minusta puolet, Katu päättyy aurinkoon yms.).

Semmosta tällä erää, seuraavaks ois tarkotus postata vähän kamerajuttua, lisää keikkakuvia (koittakaa kestää) ja sniikpiikkiä mun uudesta luukusta :)

No comments:

Post a Comment