Monday, October 17, 2011

S: raspberry frosting

Pepa on reissussa jossain päin Eurooppaa, mutta meikä on vielä Suomessa, joten pitäs yrittää pitää tätä blogia yksinään pystyssä. Oon niin tottunu lähinnä kuvailemaan ostoksia tänne, mutta nyt ku oon yrittäny säästää Lontoota varten niin on pikkusen haastetta keksiä tänne sisältöä. Shoppailu on lähinnä rajottunu ruokaan ja pakollisiin alusvaateostoksiin, mutta saatoin ihan vähän lipsua lauantaisella Zeppelinin reissulla ..



Seppälästä tarttu mukaan kans vartalotuoksua, ku en voinu vastustaa noita purkkeja ! Tosin vähän harmittaa ku ostin ton vadelman enkä kookosta, koska se ois tuoksunu paremmalle sitte kuitenki. Ja hintaahan oli vaan vaivaset 2,95€/kpl.



Ja pakkohan se oli käydä mussuttamassa Arnoldsin chicken & bacon bageli *__* OMNOM.



Ja jotta ette unohtas meikän naamaa, ni tässä vielä bile-minä lauantailta :---D


Oon tainnu useampaan otteeseen kertoo täillä kuinka kauniita mun kaverit on? No, sen lisäksi mun kaverit on muutenkin ihan parhaita. Sain nimittäin yheltäki tänään "joululahjan":



Kyselin kosmetologi-ystävältäni yks päivä hyvää naamarasvaa niin sitte tänään kaveri toi mulle pussillisen kaikkia naamamömmöjä testailtavaksi !

Ja selkeytykseksi vielä, että on ne mun kaverit ihan huippuja muutenki - lahjoja tai ei :'D

5 comments:

  1. Tää voi kuulostaa superoudolta, mutta hei kiitos tuhannesti ku esittelit noi Seppälän ööö body mistit (miten ton voi suomentaa, vartalohajuste tms? :D) ! Ite käyn ihan mielettömän harvoin Seppälässä ja muutenkin kaikissa sen tapasissa ketjuliikkeissä ja mulla on ollu jo pitkään hakusessa jotain tollasia kivoja vartalosuihkeita joten kiitos tuhannesti! Sounds weird 'cause this wasn't the point of this blog post....

    ReplyDelete
  2. ruusunmarja: Hahah, just parasta jos voin auttaa tämmöselläkin semiturhalla postauksella ihmisiä löytämään jotain juttuja x) Kiva tietää kans et oli apua !

    ReplyDelete
  3. I want to have this body mist! ♥
    awesome pictures :)

    ReplyDelete
  4. ihanat nuo vartalotuoksujen purkit :--D musta tuntuu että taidan tarvita itsekkin tuollaisen : D Voih, pääsisipä itsekkin lontooseen!

    ReplyDelete
  5. Nicolka: thanks :3

    Nukke: Haha, nimenomaan _tarvita_, eiks nii? :---D

    ReplyDelete