Wednesday, October 12, 2011

P: Red, yellow, brownish

Uusi letti!

Ennen ja jälkeen. Tää on joistakin kohdista melkeen kirkkaanpunanen :') Miltä näyttää?

Kävin viime viikonloppuna tosiaan Oulussa pikaisen 24h:n reissun ja kaivelin siellä mun vaatekaapin ylösalaisin (jossa ei btw ollu mitään!) ja löysin ton keltasen leopardivillatakin, jota en oo muistaakseni käyttäny kertaakaan.

Nyt se on mun uus lempparivaate, koska se sopii mun uuteen tukanväriin aivan sairaan hyvin! JEE! Mulla oli kerrankin pukeutumisinspistä ja yhdistin asuun kans ton konjakinvärisen nahkavyön ja mustan mekon joka on solmittu alareunasta. Hiihtelin tolla asulla kaks päivää ihan tyytyväisenä.

Konjakinväriset nahkasaappaat on taas ihan oikeesti uudet ja ne on nyt ykköslempparikengät, vaikka yltääkin tolleen typerästi keskelle polvee eikä yli. Mutta tykkään silti hirveesti ja oon vähän miettiny hankkisko talveksi kans mustat, koska mun entiset mustat ylipolvensaappaat on tappavan liukkaat ja helvetin kylmät, vaikkakin superhienot.

Viime sunnuntaina alkoi kans jotain erittäin hauskaa, nimittäin roller derby! En voi tajuta miten fiiliksissä oon tästä, en oo koskaan ees lätkästä ollu näin innoissaan :D JA kattokaa miten söpöt luistimet ja kypärä mulla on!


Yks asia mikä mua ei kylläkään naurata yhtään, on nyt kolme päivää kestänyt lihasjumi. Siis en ymmärrä miten voi olla näin paskana yksien reenien jälkeen :D (Oon rullistellu ja juossu koko kesän monta kertaa viikossa, pelannu lätkää 10 vuotta (vaikkakin ollu 1,5v nyt taukoo) ja KOSKAAN mun kroppa ei oo ollu näin jumissa :D). We want more!

Mut joo, ei kait se auta kun palata taas pakkaamismeininkeihin (onko ees totta että 3 viimesintä postausta oon tehny sillon ku mun ois pitäny pakata). Huomisesta 10 päivää eteenpäin tän tytön sijainti on nimittäin Keski-Eurooppa ja bloggailukuvioihin palaan sen jälkeen toivottavasti mielenkiintosen matkapostauksen kera :) Hauskaa syyslomaa niille joilla semmonen on!

3 comments:

  1. Ompa nätit nuo kengät, ja vielä just tuon pituisina :) Mistä hankit ne?

    ReplyDelete
  2. hyvä tucca!

    ja vitsittttt oon kade tosta roller derbystä! niin siistiä.

    ReplyDelete
  3. Puf: Ellokselta ovat :)

    mymlan: Tänks! Oulu tartteis oman joukkueen kyllä kans!

    ReplyDelete