Monday, September 05, 2011

S: haasteita

Huhhuh, meikä on pitäny tässä vähän kuvaustaukoa, mikä on samalla johtanu siihen että ei oo mitään postattavaa. Nyt kuitenki iski tylsyys, ni aattelin toteuttaa pari haastetta mitä oon saanu. Oon niiin surkee saamaan aikaseks tämmösiä, eli nyt on pakko tehä kaks kerralla ku kerranki jaksaa.

Tiina haastoi:
1. Avaa neljäs kansio, jossa säilytät valokuviasi
2. Avaa neljäs kuva kansiossa ja julkaise se blogissasi

3. Selitä kuva
4. Haasta neljä blogia tekemään sama


Tää oli niin huippu ku haastajalla oli itellään kissakuva ja sitte mulla sattu olemaan kans, ni olihan tää pakko tehä !



Hahhaha, Rane :--D < 3 JP:n perheen kissa, Rasmus, halus takas sisälle ja kyttäs mua ikkunan läpi ja sattu olemaan kamera lähettyvillä X'D


Toisesta haasteesta sitte kiitos Nukke !

Tunnustuksen saaneen kuuluu:
- kiittää ihmistä, jolta sai tunnustuksen
- tehdä tunnustukseen liittyen postaus
- vastata alla oleviin kysymyksiin
- jakaa tunnustus eteenpäin 10 ihanalle blogille ja tiedottaa heitä asiasta.

10 kysymystä:
Suosikkiväri? violetti
Suosikkieläin? panda
Suosikkinumero? 156
Suosikki alkoholiton juoma? cokis
Facebook vai Twitter? En osaa valita, kun en käytä kumpaakaan.
Intohimosi? Emmää tiiä, öö, valokuvaus?
Saada vai antaa lahja? Riippuu lahjasta :---D Musta on kiva antaa lahja jos keksin jotain huippua, mut sitte jos ei keksi mitään hyvää ni sitte se on aika stressaavaa :C
Suosikkikuvio? öö, mitä tällä tarkotetaan? vaikka tähti, emt?
Suosikkiviikonpäivä? lauantai
Suosikkikukka? kirsikankukka

Ja koska oon just tämmönen laiskapulla, ni en jaksa haastaa ketään, mutta muistuttaisin Pepaa tekemään nää kans !

Loppuun vielä pari kuvaa mun kummitytön 3v. synttäreiltä, jotka oli viikko sitten:

Uus sateenvarjo + toisesta kuvasta näätte kuinka paljon tyttö musta tykkää :'''''D Meinas vähän sitte tuon kuvan jälkeen pyörryttää, ko pisti ampiainen jalkapohjaan .. Vieläki kutittaa vaikka oon kuin laittanu hydrocortisonia :C

3 comments:

  1. what a cute umbrella :)
    nice photos

    ReplyDelete
  2. En kestä mitä söpöyttä täsä postauksesa on. Ensinnäki tuo hemmetin kissa ja sen ilime, mun pää räjähtääää :') Ja toisekseen tuo pikkune typy.

    ReplyDelete
  3. Nicolka: thanks <:

    minttu: HÄÄHÄÄ, TYKKÄÄT LAPSISTA ! :----------------D Rane näyttää kans huipulta, mut monesti se o aika raivostuttava :D

    ReplyDelete