Friday, September 02, 2011

P: We all fail

Tulipa tässä yks päivä tämmönen postausidea, mun elämä tän blogin historian aikana vuoden välein. Katsaus siis syksyihin 2008-2010!

Syksy 2008

Syksy jolloin aloitin bloggailun. Olin muuttanu aikasemmin keväällä lukion jälkeen ekaa kertaa pois kotoa, vaaleenpunaseen taloon parin kaverin ja muutaman eläimen kanssa. Alotin vuoden tauon jälkeen rakkaan lätkäharrastukseni. Hinasin Espoon ja Oulun väliä. Aloitin välivuoden ilman mitään suunnitelmia. Mulla oli liikaa aikaa, liian vähän tekemistä eikä yhtään rahaa.

Kävin Lontoossa ekalla omatoimisella reissulla parhaan kaverin kans.

Ja mulla oli cooleimmat hiukset ever joista haaveilen ehkä vähän salaa vieläkin :) Mun tukka on nyt pidennysten kans lyhyempi ku mitä se näyttäs olleen tuolloin, buu.

Syksy 2009

Aloitin epäkiinnostavan koulun, koska ajatus toisesta välivuodesta ahdisti. Tutustuin maailman ihanimpiin ihmisiin, joista monesta tuli mulle elämäni tärkeimpiä henkilöitä. Asuin omassa ekassa kodissa. Jätin taakseni yhden siihen astisen elämäni tärkeimmistä ihmisistä lopullisesti. Tukka alkoi olla kokonaan blondi. Aloin löytää elämälleni suuntaa, suunnitelmia, haaveita ja tein elämäntapamuutoksen.


Bändin kanssa ylitettiin ittemme, toinen demo oli purkissa, uusia biisejä rutkasti enemmän ja päästiin lämppään Disco Ensembleä ja Lapkoa.

Syksy 2010


Vietin elämäni parhaimman kesän. Lähdin Ranskaan vaihtoon. Tein itselleni lupauksia seuraavasta vuodesta. Mun tyyli kehittyi paljon. Olin onnellisempi kuin vuotta aiemmin ja olin aika tyytyväinen jo itseeni kaikin puolin. Tiesin mitä tulisin haluamaan elämältäni.

Syyskuussa muutin yhteen kauneimmista kaupungeista, jossa oon käynyt.

Sain uuden perheen.

Ranskan eka päivä. Yritin totuttautua uuteen kulttuuriin ja kieleen.

Asuin isossa kämpässä neljän muun kanssa ja pidettiin muutamat legendaariset bileet.



Mun tyyli ranskalaistui.

Opin paljon eri kulttuureista, ihmisistä, tavoista ja kielistä.

Nautin elämästä vaikka välillä olikin vaikeeta ja turhautti.

Pidin hauskaa.

Asuin ihanassa kattoikkunallisessa huoneessa, josta yritin parhaani mukaan saada kotoisaa. Nautin tavaroiden vähyydestä.

Kävin lukuisilla keikoilla ja näin livenä mm. lempibändejäni. Keikkaseurana oli hyvä ranskalainen uusi ystävä.

Pääsin tallailemaan Hollannin, Saksan, Italian ja Sveitsin katuja ja nautin siitä kun pääsin takaisin kotiin Ranskaan. Sain tärkeän ihmisen Suomesta kylään lievittämään koti-ikävää.

Semmosta täällä. Toivottavasti saan fiilistellä joku päivä vielä tätäkin syksyä kun aloitin elämän uudestaan. Nyt lähden hakeen mun H&M-pakettia Ärrältä ja aattelin samalla käydä piipahtaan Veskassa ja Subilla koska musta tuntuu että kuolen kohta tylsyyteen eikä tulevat kolme turhaa päivää lievitä tätä tunnetta millään tavalla.

No comments:

Post a Comment