Thursday, September 29, 2011

P: Love you to death

Arvatkaapa mitä mun pitäis taas olla tekemässä? Valmistautumassa Hämeenlinnaan lähtöön :D Ei oo ees todellista että valitsen mun postausajankohdat aina näin.

Pahoittelut hiljaiselosta, mun kameran laturi on edelleen Oulussa :( Saan sen ehkä ens viikolla jos hyvin käy. Aattelin kuitenki et tuun postaileen ees jotain. Luvassa siis viimeset kuvat ennen akun loppumista.

Kissoja! Helsinki-viikonlopun ainoat kuvat on kissoista :')

Seppo & Tiikeri! Olipa kivaa nähdä kissojen lisäks myös tyttöjä pitkästä aikaa, erityiskiitokset Kaisalle yöpaikasta :) Ja piirrettyjenkattomis- ja shoppailuseurasta :D

Voisko joku antaa mulle inspistä näyttää muultaki ku tältä? No, tänään onneks saa vetästä pitkästä aikaa mekon ja korkkarit jalkaan :) Mikäli semmoset kaapista löytyy, yyh. Itku meinaa kyl päästä tän mun nykyisen 'tyylin' kans.


Suklaata ja kahvia ja Pet Societyä. Siinä mun aamutraditiot. Ja päivä. Ja ilta :D

Että semmosta. Antakaa mulle inspiraatiota jostain! Ja kameran laturi!

Meikäläinen pääsee muuten muuttamaan omaan asuntoon lokakuun lopussa, jee! Ja sitä ennen ois vielä Euroopan matkailua luvassa 10 päivän interrailin muodossa, can't wait! Ehkä syksy on sittenkin ihan kiva. Ja luvassa ois kans ainaki 5 keikkaa kuukauden sisään joille pitäis mennä, osaan löytyy jo lippukin. Jei!

Pakko laittaa loppuun viel biisi, jota oon popittanu nyt viikon putkeen. Sopii hyvin kans viikonlopun teemaan...


Saturday Sat Alone ♥

Linkki(gotta love the lyrics: "I should be out looking for my next ex-girlfriend" :D)

Psst! Nellyn kisaan ehtii vielä osallistua, ja jos nappaa, mua pääsee äänestään allaolevaa kuvaa klikkaamalla!

2 comments:

  1. Jos haluut 'uudistaa' tai saada vaihteluu tyyliis, kokeile esim. ottaa toinen huulikoru pois, käytä jotain värikkäitä tai blingejä venareita, eti kaikki kreiseimmät ja värikkäimmät vaatteet sun kaapista ja kato oisko niistä johonkin, jos ei muuten niin tuunattuna, kokeile kaikkia mahdollisia vaateyhdistelmiä jotka ei aluks tuntuis ees kivoilta(voi löytyy hyviä ideoita!), värjää hiuksias, esim. blondaamalla latvat, selaa paljon tyyliblogeja ja sillon kun turhauttaa vaateasiat niin vedä kunnon lököhuppari ja lököhousut jalkaan, kuppi teetä ja jotain lukemista/lempparileffa pyörimään äläkä ajattele mitään vaatteisiin liittyvää, nii sitten mieli raikastuu. :) Toivottavasti näistä ois jotain apua. :D

    ReplyDelete
  2. Jennea: Kiitti vinkeistä :) Huulikoruja en osaa ottaa pois, se on aina liian outo fiilis :D Ja ne reiät näyttää kauheilta.. Mut jotain uusia lävistyskoruja ois tarkotus ostaa joskus kun on massia ja inspistä! Kaappia pitäis kyl kaivaa, tosin mulla on nyt käytössä vaan yks matkalaukullinen vaatteita nii vaihtoehtoja ei oo liikaa :D Ja oon siitä outo et hengailen kotonakin ihan nukkumaanmenoon asti farkut jalassa :')

    ReplyDelete