Wednesday, September 14, 2011

P: I'm not from your world

Elämä täällä alkaa pikkuhiljaa tuntua, no, elämältä. Vaikkakin asiat tapahtuu tuskasen hitaasti ja oon juonu liikaa mustaa kahvia ja kuunnellu Wastedia menemättä niiden keikalle. Oon oppinu nauttimaan hiljaisuudesta ja siitä että mun ei aina tarvitse tehdä jotain tai olla menossa jonnekin, vaikkakin haluaisin tehdä, nähdä, elää ja kokea niin paljon kuin mahdollista.

Koska mulla ei ole tällä hetkellä muutakaan kerrottavaa tai kuvattavaa, räpsin muutaman kuvan mun tänhetkisestä olinpaikasta.

Kukkia löytyy tästä kämpästä melkeen joka nurkasta. Niin oikeita kuin muovisiakin.


Mun huone, a.k.a. koppi! Tykkään tästä hirveesti vaikka täällä on liikaa tavaraa mutta ne ei häiritse mua koska 90% niistä ei oo mun.

Mun huoneessa on kiva naulakko, haluan/tarvin tommosen mun tulevaan kämppään. Nimim. vaatteet aina lattialla.

Ja mulla on 10 tyynyä sängyssä. Alkaisko riittää?



Olohuoneessa on kaikkea kivaa kuten kaks buddha-patsasta ja divaani joka on aina auki. En tajua miten tää tuntuu niin kotoisalta paikalta vaikka omassa luukussani en voi sietää sitä että tavaraa on joka paikassa (vert. moderni valkoinen minimalistinen sisustustyyli johon aion pyrkiä tulevassa asunnossani). Ylläolevat 4 kuvaa on olkkarista.

Kylppärissä(kin) on sammakkokokoelma.


Täällä on paljon kaikkee vihreetä, kuten miljoona sammakkoesinettä ja seinät. Punasta löytyy kans kiitettävästi ja minä viihdyn vaikka kumpikaan väreistä ei kuulu mun ykkössisustusväreihin.

Tykkään kans siitä että kun kattoo ulos niin näkyy esim. puita. Oon asunu viimeset 2,5v täysin keskellä kaupunkia ja tykkään tästä vaihtelusta. Musta tuntuu että en muutakaan enää ydinkeskustaan :)

Täällä on kans pussaavia kaloja! Ja Heikki. Joka on lihonu viimesten parin viikon aikana varmaan 5 kiloa. Oman puun omenat näyttäs maistuvan.

Ja viimesenä ja vähäisimpänä minä eli meikä ettette vaan unohda miltä mun pärstä näyttää. Kiitos ja hei! Postausideoita otetaan vastaan (ja se valokuvauspostaus tulee kyllä vielä joskus kröhöm).

Nyt kuppi vihreetä teetä naamaan ja sitte voinkin alkaa miettiä miten pääsen ylös klo 7 huomenaamuna ekaa (ja toiv. viimeistä) kertaa tälle vuodelle. Mulla on nyt lukkarissa jo 8h koulua per viikko, how awesome is that!

4 comments:

  1. Niiiiiin hurmaava kämppä! Voi että ♥

    ReplyDelete
  2. musta tulee varmaa isona sun täti, koska meikän tavaramäärä alkaa uhkaavasti muistuttaa tota sun nykystä asumusta XD<3

    ReplyDelete
  3. nyt kyllä hieman petyin kun HEIKISTÄ ei sitten ollutkaan kuvaa ........ :D

    mutta ihana kämppä kyllä aijai!

    ReplyDelete
  4. ilonapa: Kiva jos tykkäät :)

    sarkku: Haha joo, toivottavasti ei...

    mymlan: Hei tiiätkö muakin alkoi ärsyttää heti kun tein tän postauksen että Heikki puuttu! :D Vaikka sillä on uus tukkakin ja kaikkee :') Pitänee ottaa kuva ens postaukseen. Ja kiitos, vaikka tää mun ei olekaan :D

    ReplyDelete