Saturday, September 17, 2011

P: Home is for the heartless

Helou helou! Miks aina sillon kun on kiire pitää päästä postaamaan? Mulla lähtis juna kohti Helsinkiä tossa parin tunnin päästä ja tässä nyt sitten naputtelen tekstiä Bloggeriin.

Kuvaspämmiä viime päiviltä, koittakaa kestää!

Todiste päivältä jolloin mulla oli hyvä hiuspäivä! Kerrankin! Ongelma tosin oli korjattu nopeasti kolmen kilsan kaatosateessa pyöräilyn ansiosta. Myös meikit sai kivan karhukopla-lookin. Ideana oli kuitenkin ottaa uus kuva tonne blogin sivupalkkiin, mutta mun käsi on liian lyhyt :( Sarkku joutuu siis odottaan vielä jonkun aikaa uutta kuvaa! Plus että huomasin tänään että mun kameran laturi on Oulussa. Jee.

Ja ettette luulis että hyviä hiuspäiviä on liian usein, tässä vastapainoksi päivä, jolloin hiukset oli harvinaisen huonosti. Pienenä vinkkinä että jos noi olis avannu, olisin näyttäny aikalailla tältä.

Asukin oli mun mielestä kiva rentoiluasu, vaikka kuvien ideana olikin lähinnä kuvata mun uusia täydellisiä farkkuja!

Jos siellä ruudun toisella puolella on muitakin joilla nilkat on hirveet luikut suhteessa muuhun vartaloon, ongelmaanne on ratkaisu! H&M Divided jeans with super slim leg! Aamen. Voisinko saada tämmöset joka värissä? Nää on ensimmäiset pillifarkut joista ei tarvi ottaa yli viittä senttiä ompelukoneella nilkan ympäriltä pois. Ihanaa! Tykkään hirveesti myös näitten väristä.

Näitten lisäksi oon pistäny aika hyvin mun viimeisen tilin palamaan. Tässä muutama uus juttu jotka oon hankkinu mun Tampereella elon aikana.

Täydellisen ihana punainen laukku H&M:ltä. Tästä taisin paasata jo aiemmin.

Kaks jättikokosta söpöä muffinssipurkkia. Mullahan on jo kaks muffinssipurkkia mutta mun oli pakko saada nää koska nää oli niin ihanan isot :')

Täydellisen punainen kynsilakka H&M:ltä. Okei, saatoin ehkä ostaa tän siks kun tossa on Minni, mutta oon kyllä oikeestikin kaivannu punasta kynsilakkaa. Mulla ei oo koskaan ollu kirkkaanpunasta kynsilakkaa nimittäin ja se nyt on värinä aika olennainen.

Punainen-teema jatkuu. Leppäkerttuhame Ideaparkin JC:n alesta, maksoi runsaat 3,70€! Raitahame, jollanen mulla jo oli mut pilasin sen pyykissä, 3,95€ (käytin tähän 20% alekuitin) H&M:ltä. Psst. Oon muuten pilannu pyykissä kans yhden tommosen raitatopin joka mulla oli tossa ylemmässä kuvassa päällä, hyvä minä.

Hidasta kuolemaa tekevään tukkaan Aussien tehohoito Anttilasta. Maksoi 9,90€ alessa.


Pari keikkalippua lempparibändien keikalle. En malta oottaa että nään Kvelertakin ja BMTH:n! BMTH:n tosin oon kerran jo tänä vuonna nähny mut pitäähän se nyt mennä taas kattoon kun soittavat vieläpä Tampereella.

Ja viimesenä mutta ei vähäisimpänä juttu jota oon kuolannu ikuisuuden:

Se on ihana, täydellinen ja jättikokoinen! Nyt syödään sitten loppuvuosi kynsiä, mutta kattokaa nyt sitä! Mun pitää aina mennä silitteleen tätä kun nälkä iskee että muistan miksei mulla ole rahaa ruokaan.

Ja loppuun vielä terkut Monnilta! Näin sen ekaa kertaa täällä asustelun aikana. Ja oon sentään asunu täällä kohta 3 viikkoa :') Eikö oo söpö! Ihan ku pieni hai!

Ja Heikin faneille vielä kuva marsuherrasta. Yllätin sen syömästä iltapalasalaattia ja look oli sen mukainen.

Semmosta tällä erää. Nyt voisin laittaa kamat kasaan, syödä aamupalaa (jaahas kello on kohta yks..) ja raahata luuni junalle.

P.S. Tuli muuten mieleen että onko meillä tamperelaisia lukijoita täällä? :) Tamperelaiset huutakaa hep!

19 comments:

  1. Aw mistä ostit noi muffinssipurkit? :D Vähä söpöt!

    ReplyDelete
  2. HEP!!

    Oon yrittänyt bongailla sua aina kun astun ovesta ulos, mutta eipä ole vielä tärpännyt :D
    (kuulostipa pelottavalta..)

    ReplyDelete
  3. HEP! :) Minulla ei ole Blogger-tiliä joten anonyymina blogia seurailen

    ReplyDelete
  4. Hyvältä näyttää!

    http://www.nightatvogue.com

    ReplyDelete
  5. HEP!

    Teidän blogi on mahtava! :--)

    ReplyDelete
  6. Oi että sä näytät kivalta ku tukka on kokonaan ylhäällä!

    ReplyDelete
  7. hep :D

    aivan ihana tuo pieni monni! ,u,

    ReplyDelete
  8. Laura: Ne on semmosesta kaupasta ku Nekalan Löytöliiteri :D En tiedä onko niitä enää.

    Emma: Haha voi johtua siitä että en oo liikaa poistunu neljän seinän sisältä viime aikoina.. :D

    Anonyymi: Jee :)

    Night at Vogue: Tänks!

    kiltsu: Kiitti :)

    Nicolka: Thank you :)

    Anonyymi: Oi kiitos, itse en kyllä oo samaa mieltä :D

    Jomi: Eikö :)

    ReplyDelete
  9. Hep!!

    Täällähän sitä asustellaan, vaikka olenkin tälläinen hiljainen lukija. ^^

    ReplyDelete
  10. Saija: Kivaa, lisää tamperelaisia! :)

    ReplyDelete
  11. Oli jotenkin pelottavaa kattella kaverin kuvia ja löytää sun nassun sieltä :DD

    ReplyDelete
  12. Maano: Öö ai mitä kuvia, kenen? :D

    ReplyDelete
  13. Joonan kuvia :D Se on seurustellu mun kaverin kanssa ja sen kautta tunnen sen :)

    ReplyDelete
  14. oi voi nuo muffinsipurnukat ♥

    ReplyDelete
  15. Maano: Haha okei aika jännä sattuma :)

    Nukke: Eikö ookin <3

    Solja: Tervetuloa tamperelaislukijajengiin :') (sanahirviö)

    ReplyDelete
  16. Fashion Blogger: Yup isn't it pretty! :)

    ReplyDelete