Sunday, August 07, 2011

P: Hey world, you'll never break me

Sarkun ottamien hienojen kuvien jälkeen onkin hyvä tulla postaileen tänne mun erittäin mielenkiintosia asukuvia :D Mut näitäkin on varmaan hyvä joskus ottaa, jos ei muuten niin itelleen muistoksi 20 vuoden päähän että millasia hirveitä ryijyjä sitä on päälleen vetäny "sillon nuorena".

Jossun tupareissa päällä oli valkonen mekko, jonka solmin alareunasta kiinni ettei helma roiku polvien alapuolella tyylikkäästi. Ja koska oon tylsä ja toistan itteeni, mukana oli kans ruskeeta ja mustaa. Laukku mätsää muuten aika kivasti mun haalistuneeseen hiusväriin! Jalkaan halusin vaaleen mekon vastapainoksi jotain ronskimpaa ja bikerbootsit ajoivat asiansa erittäin hyvin.

En oo ottanu taas yhtään kuvia viime aikoina, buu.

Toissayönä tehtailin kahdesta H&M:n liian pienestä huivista (tiiättehän, huivin pitää olla semmonen et siihen voi tarvittaessa kääriytyä kokonaan) yhden isomman, koska mulla on ollu jo jonkun aikaa haaveena valkonen pitsihuivi. Tää + biker-rotsi + harmaat farkut + mustavalkoraitapaita + biker-bootsit + ruskee satchel. Aamen ja kiitos sille joka hankkii kyseiset asiat mun vaatekaappia koristaan.

Tänään oli tylsää ja ilostutin kynsiäni hienoilla lakkauksilla. Onneks kynsilakanpoistoaine on halpaa.

Nyt jatkuu armoton Kvelertakin luukutus ja kohta vois ehkä lähtee suunnistaan lenkkipolulle.

1 comment: