Sunday, August 21, 2011

P: Deathsmarch

Howdyhow taas pienen ikuisuuden jälkeen. En tiiä mitä oon tehny viime viikot mut aika menee tosi nopeesti jotenkin ja muutan jo 8 päivän päästä apuaaa. Sarkku tekikin jo Luleå-postausta, mutta aattelin et esittelen teille mun reissuostokset ja nakkaan tähän muutenki pari kuvaa :)

Mun Luleå-naama by Sarkku. Olotila oli, noh, mielenkiintoinen :D Oon pitäny tosi monesti viime aikoina hiuksia tolleen, näyttää mun mielestä kivalle.

Kannattaa muuten käydä tsekkaamassa Luleån supersöpö Gammelstad, jos liikutte sielläpäin. Paikka on Unescon maailmanperintökohde ja siellä on kivoja tommosia pieniä taloja ja vanha upea kirkko.


Luleåsta suunnattiin vielä tuttuun ja turvalliseen Haaparantaan Ikeaan. Josta saatoin myös ehkä ostaa jotain..

Mun piti löytää syksyksi ruskeet ja matalat kengät ja tässä ne sitten ois :DDD Mutta nää oli ihanat ja tykkään tosta pohjasta ja noista nauhoista. Mulla on ollu jo kahtena iltana nää jalassa ja jalkoihin ei oo sattunu missään vaiheessa ees tanssimisen ja kotiin ryömimisen jälkeen :) Nappiostos siis. Oisko muuten kiinnostusta jos laittaisin jotain mun kenkiä ja ehkä pari vaatettakin Huuto.nettiin? En mitenkään pysty raahaan kaikkia ihanuuksia mukaan ku muutan :(

Carlingsista löyty -70% alesta täydellinen iso villapaita syksyksi. Hintaa jäi n. 12€, mikä ei todellakaan oo paha koska tää on kuitenkin puoliks oikeeta villaa, mitä on vaikee löytää nykyään akryylihirvitysten seasta. Varsinkin halvalla. Leopardikuvioinen huivi oli -50% alessa myös (terkkuja muuten liian hotille myyjälle) ja hintaa jäi joku 7-8€, ei myöskään paha koska tää on ihanan iso ja just semmonen mitä oonki syksyks ettiny.

Bikbokista löyty alennuksesta aivan ihana harmaa mekko, jolle jäi hintaa naurettavat ~9€. Tälle on yks tilaisuuskin jo tiedossa tänä syksynä :) Näyttää tyhmälle tossa kuvassa mut en jaksanu kuvata päällä.

Luleåsta irtos kans pari halpaa perustoppia ja Cheap Mondayn harmaat farkut rikkinäisten tilalle 20€:lla (!!!!).

Viime viikolla tein kans Seppälästä pari löytöä.

Wet&Wildin meikit oli ota 3 maksa 2 -tarjouksessa ja kaupan päälle sai tommosen kabuki brushin. Nuo kynsilakat on aivan ihanan värisiä joten ne lähti mukaan. Toi toinen on semmonen tosi kirkas fuksianvärinen, kuva vääristää. Mschicin meikit oli kaikki 5€, joten ostin tommosen kermanvärisen luomivärin (kuva taas vääristää) ja mineraalipuuterin. Tota luomiväriä oon käyttäny melkee joka päivä, hyvä ostos siis!

Ja viimesenä mutta ei todellakaan vähäisimpänä aivan ihanat vaaleenruskeet kiilakorkkarit! Nää on melkeen samanlaiset ku ne Friis&Companyn joista vaahtosin tässä postauksessa. Nää on vissiin ne toiset mun tän syksyn ruskeet ja matalat... Nää oli jalassa viikko sitten baarissa ja hyvin jaksoin tanssahdella aamun pikkutunneille asti näilläkin.

Eipäs tässä sitten sen kummempia, voisin lähtee esim. siivoomaan niin mun huoneen lattialla mahtuis ehkä joskus käveleenkin.

P.S. Kannattaa muuten laittaa avattu kokistölkki läppärin tuuletusaukon viereen. Nimimerkillä vitun pahaa litkua.com.

8 comments:

  1. noi mustat nilkkurit on ihanat! mist ä ne on? :)

    ReplyDelete
  2. linda: Oho unohdin mainita ostopaikan. Skopunktenista ovat :)

    ReplyDelete
  3. Kirpee muttei päissään- PiaAugust 21, 2011 at 7:11 PM

    menossakämpille.fi vai miten se meni?

    Joomutta et usko! Mulle kävi eilen sama temppu tuoremehun ja läppärin tuuletusaukon kans, en ehkä suosittelis sitäkään yhdistelmää..

    ReplyDelete
  4. Hei vie taas second hand storeen?

    ReplyDelete
  5. Pia: Joo juurikin niin :D Haha uskon, ei ollu kyllä hyvää tuokaan...

    Anonyymi: Veisin jos vaan mitenkään ehtisin :(

    ReplyDelete
  6. Nuo kengät on ihanat :) Harmi, että itse olen laiska käyttämään korkokekiä.

    ReplyDelete
  7. menkääpä sarkun kans noihin kaikkien aikojen ekoihin postauksiin ja kommatkaa niitä, tyyliänne silloin, musiikkimakua, kirjoitustyyliä joka on selvästi vaihtunut ja erityisesti pepa joka kirjoitit kutakuinkin näin: "vietän aikaani kotona ja poikaystäväni luona Espoossa", vieläkö näin? :D:D:DD

    ReplyDelete
  8. Kissankulta: Kiitti :)

    Minttu: Voi ei miksi teit sen ja menit lukeen niitä räpellyksiä :D Mut joo vois olla aika hauska postausidea! Ja joo Espoo on taakse jäänyttä elämää ja onneksi niin :)

    ReplyDelete