Tuesday, August 30, 2011

P: The day you almost caught Jack Sparrow

Mun asuinpaikka on tällä hetkellä Tammerfors, mut palataanpa silti hetkeksi mun läksäriviikonloppuun.

Asu oli yllä- ja allaoleva. Tuli kerrankin enemmän siedettäviä kuvia enkä osannu päättää mitkä kaks laitan, joten neljällä mennään!

Mun oli pakko saada Deez Nuts -mekko, joten tilasin XL-kokoisen miesten bändipaidan ja ompelin siitä ite tommosen. Tästä piti tulla alunperin tuubimallinen, mut aattelin et tota ois ehkä helpompi käyttää. Voi olla et teen tästä viel semmosen kuitenkin.

Kaapista löyty kesällä parilla eurolla ostetut vielä korkkaamattomat wetlookit ja jalkaan pääsi uudet Seppälän rakkauskengät. Liukuväriefekti hiuksissa omasta takaa.

Tarun kans väännettiin pe-iltana läksäreihin juustokakku. Yhdistelin tohon paria ohjetta, joten tosta tuli tosi matala ja myös liian makea mun makuun, vaikka tossa ei edes ole sokeria. Mut kummasti se hävis ihmisten suihin kuitenkin.

Tein kans meille long island ice teata, jotka onnistu sairaan hyvin! Oon monesti halunnu tehä ite noita mut ainekset on niin kalliit ettei oo viittiny. Nää sai kyllä kehuja, kuulemma parempaa kuin baarissa :D Mukava huomata että baarimikon taidot ei oo vielä täysin kadonneet... :D

Sarkulta ja JP:ltä sain ihanan pullon lahjaksi :D Kuinka kaunis olenkaan ollut joskus. Mua lahjottiin kans valokuva-albumilla, jossa oli kaikkia enemmän ja vähemmän ihania kuvia vuosien varrelta. En viittiny ottaa kuvia koska otokset oli sen verran hemaisevia.

Mun kunniaksi järjestettiin kans perjantai-iltana ilotulitus. Tai sitten oli vaan ilmakitaran mm-skabat, jonne en ehtiny meneen joten fiilistelin raketteja parvekkeelta käsin.

Kaverit oli tehny mulle kans huipun videon, jolle naurettiin aika hyvin lauantaina :D Sain luvan julkasta tän täälläkin, joten olkaapa hyvät! Video by Tomi, kuvat Sarkun ja Tuijan arkistoista.

Nyt pitäs lähtee sitten pyöräileen kohti lipastoa ja ensimmäistä koulupäivää, iik! Wish me luck :)

5 comments:

  1. Teille molemmille on haaste blogissani! :)

    ReplyDelete
  2. Hahahahaha, ei hitto toi video on eeppinen! Good old days! Tyhmää kun tuun meen Ouluun ens viikolla nii et ees oo siellä :(

    ps. toi mekko on ihana

    ReplyDelete
  3. Tiina: Kiitti, pitääpä koittaa tehdä toi johonkin väliin :)

    Kaisa: Haha joo, löysin kans meidän Jack Bauer -videon! Muistatko? :D Hööh :( P.s. Kiitti!

    ReplyDelete
  4. Apua en muista! Mikä se oli? :D

    ReplyDelete
  5. Kaisa: http://www.youtube.com/watch?v=SW8BYR-dJEE :DD haha repes ku joku on käyny laittaan tolle disliken :D

    ReplyDelete