Sunday, July 17, 2011

S: took some time but now you know

np: In Flames - Liberation

Oltiin kavereitten kans perjantaina pihalla ja meillä oli aika samishuivit Pepan kans!



Onneks noi arskat ei oo mun, nimittäin ei kyllä näytä tekevän ainakaan mitään postiivista mun naamalle B---D



Mulla oli jalassa uuet kengät, jotka ostin Micksistä 16,90€:llä. Tai no mun iskä osti .. Lupasin imuroida meijän kaikki autot :-----D



Ja sain kyllä toisetki kengät ku olin porukoitten kans syömäsä kaupungilla ! Huomasin tosiaan että en omista yksiäkään ihan tavallisia mustia korkkareita, joten pitihän se vääryys korjata. ~34€ Andiamosta.




h&m:ltä ostin tommosen unisiepparikaulakorun *___* < 3 Koen myös sen asian vääryydeksi, kun meikästä ois ihan kiva omistaa semmonen isompi unisieppari, mutta en oo ikinä löytäny mistään semmosta hyvää :C Etsintä jatkuu.



Leikkasin äsken murun hiukset ! Koitin taas saaha yhteiskuvaa, mutta eihä se ikinä onnistu ku ei osata olla normaalin näkösiä :') Voisko joku anonyymi muuten tulla taas sanomaan että jäbä näyttää tytöltä .. Viiksekkäältä tytöltä ...........

Otin muuten pitkästä aikaa kynän käteen yks yö ku ei saanu unta:

Hahah. Pitäs löytää jostain ne mun mustat kangaskassit niin voisin taas alkaa maalailee niihin noita elukoita x)

Ens viikolla ois suunnitelmissa yks siisti photoshootti, et toivottavasti sais siitäki jotain materiaalia tänne. Tuntuu nimittäin itestä jotenki tylsiltä taas nää omat postaukset :C


ps. Alko tylsistyttää tuo blogin ulkoasu ja sen vanhat kuvat, ni laitoin nyt tämmösen väliaikasen. Uutta kunnollista layouttia kehiin heti ku saahaan uusia päteviä kuvia :3


6 comments:

  1. ei hitto:D tajusin vasta äsken et tätä blogiahan kirjottaa kaks eri tyyppiä:DDDDDDD ja oon lukenu jo jonkun aikaa :p

    ReplyDelete
  2. ihana toi panda ! :D ja mäki oon ettiny jotai kivaa ja isoa unisiepparia (ulkomailtakin), eipä oo näkyny :<

    ReplyDelete
  3. eks oo käyny esim markkinoilta tsiigailee unisieppareita? sieltä mä oon parhaat löytäny ja nytki oottelen et lempparikoju rantautuu ouluun syksymmällä!

    ja viiksekkäästä tytöstä en sano mitään :--/

    ReplyDelete
  4. Mä voisin tehä sulle unisiepparin mikäli saan jostai ostettua tarvikkeet. :)
    Vois kyl muutenkin nähä tässä joku päivä taas, siitä on nii paljon aikaa kun viimeks ollaan lyöty viisaat päämme yhteen. :D

    ReplyDelete
  5. ÄÄÄÄ JIIPEEN PAITA!!! <3
    Ja ihana fontti uuvesa bannerisa ^^

    ReplyDelete
  6. Anonyymi, haha, parempi myöhään ku ei millonkaan :---D

    pilvi:kiits : D Joo on se kyllä kumma ko ei mistään löydy >.<

    mira: pitänee käydä !

    Melanie: Joo ! Vois kyllä nähä muutaki ko päissään :DDD Mulla vaan ei taija olla sun numeroa ku eikö se vaihtunu jossai vaihees?

    Minttu: <3

    ReplyDelete