Tuesday, July 26, 2011

P: We will never sleep 'cause sleeping's for the weak

UUS TUKKA! JEE! Sarkku värjäs tänää mun, noh, keltaisen tukan ja iskettiin mulle lettipidennykset päähän. Tykkään :) Toivottavasti tää kans pysyy kivana hetken aikaa, mun tukka kun jotenkin tuntuu tykkäävän tosta ihanan keltasesta väristä.

Messissä kans 'päivän asu' eli shortsit, bändipaita ja ballerinat, how original.. Mut tämmöstä tänään ja ei se hellepäivänä oo niin justiinsa mitä sitä päällensä nakkaa.

Ja ei, mulla ei suinkaan ole aina joka kuvassa aurinkolasit päässä! Oon vaan muokannu ne näihin kuviin, tai sitten en. Pyöräkin näyttäs olevan muokkamaton, mut tota mun rakasta Jopoa ei taida photari pelastaa. Ulkonäöstään huolimatta ei oo Jopoa voittanutta :)

Mitähän sitä sitten keksis. Nukuttaa, mut klo 21 ei varmaan vielä ihan oo meikäläisen nukkumaanmenoaika.

No comments:

Post a Comment