Sunday, July 24, 2011

P: Sharks at bay

Mulla piti olla kaikkee siistii postattavaa mut johonki ne kaikki kivat kuvat oli kamerasta kadonnu ja tilalle oli tullu kaikkee tylsää ja blaa peruskamaa. Mut mennään näillä nyt sitten.

Perjantaina oli pitkästä aikaa omasta mielestä kiva asu päällä. Jouduin ostaan ton raitahameen mun edellisen pyykissä pilaamani lempparihameen tilalle ja tuo ei oo kyllä yhtä kiva, nyyh :( Tietääkö kukaan millä sais mustavalkoraitahameen valkoset osat (nykyisin siniharmaat) takas valkoseksi?

Halusin välttämättä yhdistää tohon ton pitsitopin ja yhdistelmä toimi mun mielestä hyvin. Tästä varmaan taas huomaa mitkä värit mua inspiroi tällä hetkellä: musta, valkonen ja ai niin kans musta ja valkonen hohhoijaa. Plus ruskee mut se vaan asusteissa ja (teko)nahkasena :)

Perjantaina oltiin kavereitten kans Kiikelissä istumassa ja voi olla että myös lauantai meni samoissa merkeissä. Mutta täytyy nauttia näistä mahtavista keleistä ku semmosia kerranki on!

Harmi ku lauantain asusta ei oo kuvaa, tykkäsin hirveesti nimittäin siitäkin. Sain isältä tossa yks päivä tommoset meidän mummin vanhat arskat ja ne on erittäin kivat. Jotenki Lady Gaga saattaa tulla mieleen noista vähäisen.

Muuten en sitte ookaan saanu taas mitään aikaan, paitsi kattonu ku maali kuivuu ja:

Kattonu Skinsin kaikki tuotantokaudet. Vitoskauden lemppari oli Rich eikä vähiten ton Cancer Bats -paitansa takia. En oo pariin viikkoon kuunnellu mitään muuta bändiä ni oli aika hauska sattuma. Marry me!

Oon kans huomannu että mun olohuoneeseen on yhtäkkiä ilmestyny puutarha! Mistä nää kaikki rehut on oikeen tullu?

Yks päivä päätin kans poikkeuksellisesti tehdä jotain muuta ruokaa ku salaattia tai keittoa ja tein lämppäreitä, tai ehkä toi ois enemmän niinku ruispizzaa. Oli hyvää!

Tein kans pitkästä aikaa Konadeilla lakkaukset mun nysäkynsiin, koska oli vaan pakko saada mustavalkoleokuosiset kynnet :')

Eipä tässä sitte muuta. Vois alkaa siivoon tai tekeen jotain muuta kehittävää, kerrankin!

No comments:

Post a Comment