Thursday, July 14, 2011

P: If the shit's too deep, fuck it I'll learn to swim

Hejssan taas pitkästä aikaa. Vaikka musta ei oo kuulunu taas mitään, se ei suinkaan tarkota että mulla ois ollu elämää :D Ei oo nimittäin ollu taas mitään kuvattavaa ja tuntuu että kaikki kuvat on ihan surkeita ja yhyy.

Oon kulkenu ihan liikaa taas samoissa rytkyissä. Mun uus addiktio on liian pitkät mekot, joita oon solminu tolleen lyhyemmäksi. Tykkään kans aivan liikaa mekoista joissa on taskut. Ja rakastuin uudelleen tohon kruunukaulakoruun. Valkonen bolero on ite ommeltu mummin vanhasta paidasta.

Oli ex tempore -bileet tossa yks ilta enkä älyä miten mutta sain pulloista melkeen 18€ haha. Thanks friends for pimping my budget!

Mun on pitäny lähtee ties kuinka monena tyynenä ja aurinkoisena yönä kuvaamaan mut teekuppi on toistaseks vieny aina voiton. Ja parvekkeelta zoomailu.

Ostin yks päivä kaupasta tommosen Starbucks-kahvin. Oli ihan jees mut ei kyllä vedä millään vertoja Ranskassa tehdyille lintsausreissuille Starbucksiin.

Sorruin tekeen Nellylle pienen tilauksen alejen houkuttelemana. Harmaat Cheap Mondayt irtos reilulla parillakympillä ja ne on kivaa paksua kangasta eli täydelliset syksyksi (en sanonut tota juuri ääneen). Nääkin pitää tosin käyttää viel ompelukoneen läpi.

Toinen paketista löytyny juttu oli täydellinen Friis&Companyn nahkavyö, jota oon kovasti kuolaillu jo normaalihintasena. Tää oli vähän kuitenki iso joten täytyy tehdä tähän yks reikä lisää.

Ja koska ne solmumekot nyt on mun juttu niin H&M:n alesta löyty 7€:lla vielä tommonen kivan kesäinen yksilö vaatekaappia täydentämään.

Heikki on ollu ihan tylsä viime aikoina, plää. Koitin kovasti houkutella herraa tuolta kopistaan ulos kuvattavaksi siinä onnistumatta. Heikki on kyllä mun mielestä ihan tytön näkönen ku sillä on niin kauniit silmät :D Ja allekirjottaneen sekunnissa leikkaama kiva kesätukka.

Että semmosta. Pitäs löytää kuvaus- ja pukeutumisinspistä jostain. Tuntuu et semmosta ei oo ollu pitkään aikaan. Ennen mulla oli baarissakin aina hame tms päällä mut nykyään on hyvä et jaksan ees kaivautua ulos mun lempifarkuista ylipäätään.

Ai niin ja tämä neiti vaihtaa tänä syksynä osoitetta. Sain opiskelupaikan Tampereelta, JEE! :)

4 comments:

  1. ite tilasin noi samat housut nellyltä ja oli kyllä muuten tosi kivat mut oli liian iso koko ja ois ollu liian vaikee kaventaa itte oikeen kokoseks niin jouduin sitten palauttamaan :(

    ReplyDelete
  2. Anonyymi: Joo ne oli aika reilun kokoset. Ja lahkeet yllättävän pitkät mut joudun muutenki käyttään kaikki farkut ompelukoneen kautta nii ei silleen haittaa :)

    ReplyDelete
  3. Woow! Onneksi olkoon =) Mitä pääsit opiskelemaan?

    ReplyDelete
  4. Anonyymi: Kiitos :) Yliopistoon, mut siitä lisää myöhemmin :)

    ReplyDelete