Monday, May 09, 2011

S: tuliaisia !

No nyt seki päivä on nähty ku poikaystävä on valinnu mulle vaatteita eikä toisin päin:


apinapaita < 3 :----D Tais olla molemmat paidat Bershkasta.


Sain Espanjan tuliaiseks myös Starbucks-mukin! Saatoin ehkä vähän ite kerjätä tätä ..


Tässä ois sitte eilisen asu ! On erittäin jees ku tämmönen vilukissa ku meikäki tarkenee jo tuolla pihalla palelematta kokoajan.

Sitte vielä tämmönen kurkkaus kukkakimppuun, joka saatiin kukkakauppa Kanervasta lainaan lauantain kuvauksia varten:

Meinasin revetä liitoksista ku menin hakee tuota ku olin oottanu jotain ihan perus puskaa ja tuo oliki tuommonen super hieno ! Nauratti ihan kävellä kadulla tuommonen kädessä :')

6 comments:

  1. Saatan ehkä vähäsen haluta tuommosen hääkimpun ... :D

    ReplyDelete
  2. Joko ootte käyny; www.järkikirppis.fi? Mitä tykkäätte? Mun mielestä tosi siisti, valoisa ja selkeä :) Suosittelen!

    ReplyDelete
  3. Anonyymi: Oho, en ollu kuullukaan tuosta ! Pitääpä ihan oikeesti käyä tsekkaamassa paikka ! :3

    ReplyDelete
  4. suloset paidat on valinnu<33:)

    ReplyDelete
  5. Anonyymi: Jep, olin itekki vähä yllättyny että sen äiti ei ollu joutunu valittee mun tuliaisia XD<3

    ReplyDelete