Monday, May 02, 2011

P: Teenage Dreams

Postauksellinen teinikuvia, olkaapa hyvät! :D Nää ekat on otettu kesällä 2005, eli olin tollon 16-vuotias. Kadun edelleen tota hetkeä kun leikkasin lettini lyhyeksi, yäk. Lyhyt ja luonnonkihara ei sovi yhteen kyllä millään. Ainakaan mun päässä.

Mun konehan tosiaan hajos keväällä 2009, eli sitä vanhempia kuvia mun koneen kätköistä ei löydy. Nää kuvat sain kaverilta viime viikolla, en tienny eka et pitäskö itkee vai nauraa.. Tää on muuten mun luonnollinen hiusväri.

Tyylikin näyttäs olleen hallussa tai sitten ei. Noihin aikoihin tykkäsin yhdistellä kaikkia sateenkaaren värejä jokaseen asuun melkeen. Ehkä oon oppinu jotain noilta ajoilta!

Huiveja löyty mun polvesta ja vyötäröltä ja ranteesta ja millon mistäkin. Jalassa oli tietenki eriparitennarit, kuinkas muutenkaan. Isän armyvihree laukku 80-luvulta kuulu mun rakkaisimpiin asusteisiin, vaikkakin siitä oli hihna poikki.

Syystalvella 2005 tukanväri muuttu kirkkaanpunaseksi. Ei kommenttia tuohon. Paitsi että rakastan edelleen tota jättikokosta punasta kukkahuivia jonka löysin joskus 50 sentillä kirppikseltä.

Kevättalvella tukanväri muuttu punasesta mustaksi. Näköjään olin jostain löytäny kans isän vanhat ruskeet sammarit. Tuo vihree pallopaita oli ykköslemppari ja käytin sen melkeen puhki, ompelin ton ite joskus.

Tää on kans kesältä 2006. Tukka oli tuollon musta ja alta pinkki ja myöhemmin blondi. Sitä se olikin sitte seuraavat 3 vuotta.

Montakohan tommosta huivia mulla on ollu? On näköjään pitäny mätsätä ne aina senhetkisen paidan väriin, eli ilmeisesti noita on muutama mun kaapista löytyny.

Voisko joku kertoo mikä tuo hiustenväri oikeen on? Muuta ku kauhee?

Strokes oli kova sana vuonna 2006 ja on sitä kyllä edelleen. Harmi vaan että tuota t-paitaa ei oikeen pysty enää käyttään ku se on niin kulahtanu.

Nuo pääkallovansit tuli käytettyä myös aikalailla puhki. Ne tosin löytyy kaapista edelleen ja pääsee käyttöön aina kesäsin festareille.

Emokausi starttas aika mukavasti tossa syksyllä 2006. Otin kans mun ekan huulikorun tolloin.

Tää on kans syksyltä 2006. Toi tukka kasvo ihan järkyttävää vauhtia!

Babyface :D Mulla oli aina hulluna pinssejä joka vaatteessa tuohon aikaan. Ton pääkallomerkin silitin ite tohon valkoseen huppariin ja se oli yks mun lempivaatteita sillon. Näyttää ihan kivalta kyllä edelleen.

Ja uusin kuva keväältä 2008, ajalta jollon siivoaminen ei näköjään hirveesti jaksanu kiinnostaa. Järkyttävää :D Käytän muuten noita tennareita edelleen, haha. Ja voisinko saada ton tukan takas, kiitos. Mihinköhän on muuten kadonnu kaikki kuvat vuodelta 2007? Mulla olis kans jemmassa Lontoon-kuvat kesältä 2008, voisin nekin julkaista tässä ehkä jossain vaiheessa :)

No comments:

Post a Comment