Wednesday, April 20, 2011

S: when the stars collide and your eyes grow wide

np. Yle X

Menin sitte viime viikolla tilaamaan pari juttua h&m:ltä .. Niitten pitäs tänään tulla jo postiin, mutta postaan vielä tylsyyksissäni (ei oo koulua tänään, jee!) kollaasin niistä jutuista.



Noita toppeja oon koittanu metsästää ihan tuolta liikkeistäki, mutta eipä oo löytyny, ni oli pakko sitte tilata. Kengät oli vissiin joku heräteostos ja veikkaan että otin jostain syystä liian isotki :')

Vois joskus tosin miettiä taas että mihin kaikkeen sitä rahojaan laittaa, että onko niitä munkkeja ihan pakko ostaa koulussa ... Kesätyöhommat on vielä auki ja vuokra pitäs maksaa myös kesällä. Lisäks tää mun hiusprojekti vie ihan tuhottomasti rahaa:



Näitten kanssa pitäs pelleillä sunnuntaina, apuva. Saa nähä tippuuko tukka päästä. Pelastukseksi oon suunnitellu teippipidennyksiä, ku ois niin siistiä päästä kokeilee. Onko kellään muuten kokemuksia Rapuzel of Swedenin pidennyksien laadusta? Ois jees ku pääsis alle 200€:llä ja siinäki on vielä se ongelma et mistä ne rahat repäsee. Onneks kotonakotona ja isoäitillä on ikkunoita, jotka pitäs korvausta vastaan pestä :')

Hiusasioista vielä sen verran, että meijän Paulallaki o uus tukka - se oli nimittäin mulla mallina värikoulutuksessa maanantaina !

*EDIT: Sanokaa parempia ehdotuksia mistä pidennykset kannattaa tilata jos ei Rapunzelin karvat kelpaa :C Oon ihan superstressaantunu ku en tiiä mistä tilaan, ku ei ois varaa tilata surkeita.

14 comments:

  1. Rapunzelin pidennykset on ainaki mulla pysyny ihan hyvässä kunnossa, kunhan niitä jaksaa hoitaa :--) Itselläni tosin on sinetit, mutta samaa hiustahan se on ! Mutta mielummin tilaa tuolta ja nakittaa kaverin laittamaan ne, kun maksaa kampaamossa hulluja summia !! :-----)

    ps. aivan ihania noi topit ! Pitää mennä itekkin tsekkaamaan !!

    http://iiinaiiina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. no meikästä taas rapunzelin tukka on aivan perseestä :---D tilasin vaaleat clipsut sieltä ja joukosta löytyy aina mukavasti semmosia eksyneitä mustia karvoja<3

    ReplyDelete
  3. Mulla on kans tollaset kerhotossut, tennareitten jälkeen tuntuu niiiiiiin kevyiltä.

    ReplyDelete
  4. Oi kuvaa paidasta toiminnassa, oon itekki meinannu meinaa tilata sen! :)

    ReplyDelete
  5. mun kaverilla oli rapunzelin pidennykset mut ei menny ees paria kuukautta nii ne oli aivan ohuet lirut jo :---D oon muutenki kuullu ite niistä enemmän huonoa ku hyvää!

    ReplyDelete
  6. iinaiina: Joo meikällä se laittaminen ei oo ongelma ku koulukaveri tekee sen homman mielellään, mut tuo karvojen tilaus aiheuttaa nyt kovasti päänvaivaa -.-'

    Oli kyllä vähän liian ihania ku piti taas tilata : D Mutta kohta meen hakee paketin ni näkee onko IRL niin kivoja :3

    mira: no sama kait se on jos siellä o jotai mustia karvoja mut pääasia ois et se karva ei menis heti huonoksi.


    Dark Shadow: Haha, kerhotossut XD

    hheini: Pitääpä laittaa heti ku ehin ottaa käyttöön :3


    vilma: aijaa :C Mistä sit se suosittelis tilaamaan parempia karvoja? Meikällä on nyt iiiiso ja kallis ongelma ku mielipide näyttää olevan jokaisella eri :|

    ReplyDelete
  7. Laitathan sitten kuvaa nuista topeista sun päällä, oon aikonu tilata kans samat yksilöt :)

    http://mawlislife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. miks nää et tillaa sitte sieltä rapakon toiselta puolelta?

    ReplyDelete
  9. mulla on rapunzelin teippipidennykset atm päässä, ja ainaki tähä mennessä oon ollu iha tyytyväinen :-) ostin kylläki sieltä teipit + teipinpoistoaineen että voin käyttää näitä karvoja sit monta kertaa. että mun mielestä nää ainaki on hyvälaatuta hiusta ja mulle kampaaja suositteliki näitä. ostin yhden paketin tota hiusta ja kelasin että riittääkö se ku näytti hirveen vähältä, mutta kun oli päässä nii omien hiuksien kanssa oli jo tosi paksun tuntuset. ja noi kaikki karvat mitä rapunzelissa myydään niin on sitä remyhiusta eli parhainta mahollista.

    ite oon ainaki ollu tyytyväinen, varsinkin ku lähtee teipit valumaan niin helposti voi laittaa ite uusiks ettei tarvii kampaajalle lähtee laitattamaan. ja teipitkin pysyy tosi hyvin :-) ja tokihan niitä pitää hoitaa että pysyy kunnossa :D

    sekava ja pitkä teksti, anteeks siitä!

    ReplyDelete
  10. ja ainiin se unohtu vielä sanoo, että se hiustenlaatuhan riippuu myös siitä kuinka paljon niitä joudutaan käsitteleen, eli platinablondit esimerkiks menee aika nopeesti paskaks vaikka ois minkälaista hiusta tahansa, koska useimmiten pidennyshiuksen alkuperänen väri on musta. imo mitä tummempi sen parempi, ite värjäsin platinablondista ruskeeks ihan sen takia että ne pidennykset ois menny nopeesti huonoon kuntoon.

    ReplyDelete
  11. Marika: pitääpä laittaa ! Voin jo nyt sanoa että oon tyytyväinen ostokseen :3

    "miks nää et tillaa sitte sieltä rapakon toiselta puolelta?"
    Mistäe? : D


    iidjå-j: Eipä mittään anteeksipyyntöjä, kiitos paljon vinkeistä !

    Sitä mää oonki vähä koittanu selvittää että onko vaaleella karvalla eroa just siinä että mistä sen tilaa. Mulla nyt ei kuitenkaan oo tuota vaihtoehtoa että vois tummemmaks värjätä xP

    Mutta kiitti vielä informaatiosta, enköhän mää tuolta Rapunzelilta nyt sitte tilaa ! Vielä ku osais sen värin valita ..

    ReplyDelete
  12. Ne on kyllä niin paskalaatusia etten suosittele! http://www.hairtrade.com/ tilaa tuolta! :)

    ReplyDelete
  13. Mirette: Tuo oli mun eka vaihtoehto mut en sitte oo varma onko tuo teippipaketissa hyvä määrä tota karvaa :| Ja sit en ollu ees varma et onko tuo "weft" nyt varmasti teippipidennys.

    ReplyDelete
  14. Mulla on ollut nyt jo 11 kuukautta samat rapuzelin clipsit ja ne on vieläkin ihan älyttömän hyvässä kunnossa ja noi tais maksaa joku 100€ eli todellakin suosittelen :)

    ReplyDelete