Saturday, April 30, 2011

S: hyvvää vappua ! (+10 faktaa)



10 FAKTAA

Tuli ehdotus että tekisin tämmösen postauksen, joten tässäpä ois nyt tämmösiä random juttuja mitä ette välttämättä vielä tienny musta :')

1. Oon 158,5cm lyhyt !

2. Mulla on ihan hulluna allergioita, esim. siitepöly, tuore omena, tuore porkkana, tuore päärynä, kirsikka, raaka peruna, pähkinät + elukat ja pisteenä iin päälle laktoosi-intoleranssi.

3. En oo tykänny mun nimestä pienenä ku siitä aina väännettiin kaikkee ja halusin ihan tosissaan vaihtaa nimen Lauraks tai sit ottaa mun toisen nimen (Emilia) käyttöön.

4. tässä kämpässä on 42 neliöö, mutta se ei riitä selvästikään mulle, mun tavaroille ja kilpikonnalle.

5. Tässä kämpässä ei myöskään oo uunia eikä pesukonetta - pyykkitupaakaan ei löydy, joten käyn kotona pesee pyykin joskus kerran kuussa .. Ja kyllä, mulla riittää silti puhtaita vaatteita.


(Bisketin kaakao kermavaahdolla, omnomnom.)

6. Katon amt Hana Yori Dango-sarjaa ties monettako kertaa (2.kausi menossa) ja en voi olla märisemättä ku eläydyn tähän niin kympillä :'C Tässä nyt sentään on rakkaustarina kuitenki pääosassa, mutta jos haluisin itkee taukoomatta ni kattosin Ichi rittoru no namidaa ;;___;;

7. Tuo edellisessä kohdassa mainittu sarja aiheuttaa mulle taas sietämätöntä Japani-ikävää, mikä on tosi hämmentävää, sillä oon käyny siellä vaan kerran (itseasiassa olin siellä tasan 2 vuotta sitten vappuna), mutta jotenki sinne kai jäi sitte osa sydämestä.

8. En tiiä pitäskö olla otettu vai loukkaantunu, ku mun yks valokuva oli DeviantArt.comissa Daily Deviationina aprillipäivänä (kuvan näkee täältä!) Ei siinä, tällä hetkellä 1,165 ihmistä on laittanu tuon kuvan suosikkeihinsa ..

9. En oo facebookissa, koska tiiän että jäisin niihin peleihin ja muuhun koukkuun.

10. Peleistä puheenolle, mulla on spider-pasianssi-addiktio. Tällä uuella koneella on pelattu 420 peliä, joista vaan 33 on voitettu vaikeimmalla tasolla. Oon oikeesti aika no-life aina viikolla ku oon yksin kämpillä :----D

+ extra 11. kaikkia varmaan kiinnostaa, mutta saan raudat pois suusta tasan kuukauden päästä, winwin !



Asu oli tännään tämmönen ! Kahen kuukauden tyvikasvuki deletoitu eilen, mutta se veti vähä sinertäväks, joten tasanen tuo väri nyt ei ainakaan oo, mutta eipä oo tyvi keltanenkaan ! Kyllä se taas pesussa tasottuu.

MUTTA HYVVÄÄ VAPPUA SITTE VAAN, TSAU ! :3

8 comments:

  1. hahahahaha allergine perunalleXDXDXXDXXDDD kouluruoka muodostetaa perunan ympärille ni mitä sä söit koulussa? siis oliks sulla aina riisii potun sijasta

    ps. sori mut PERUNA kui siistii

    ReplyDelete
  2. Mukavaa vappua.

    Mulla on jollain tutuilla ollu kans peruna-allergiaa. Ja en muista onko ollu jollain jossain paikassa missä oon ollut töissä.

    ReplyDelete
  3. Anonyymi: Siis raaka peruna on se allergisoiva juttu :')

    I'm Lacking: Vappua sinnekin ! Itseasiassa kirjotin ton varmaan epäselvästi, ku tuo tuore/raaka ilmaus omenan eessä pätee noihin kaikkiin juureksiin ja hedelmiin mitä tossa listasin :'D

    ReplyDelete
  4. Ahahaa allergiat on niin jees. :D Mullakin löytyy jos jonkinlaista allergiaa, onneks ei kuitenkaan kauheen pahoja ruoka-aineallergioita. :) Sitä tuppaa tuntemaan vaan niin suunnatonta yhteenkuuluvuutta, kun joku kertoo omistavansa läjän erilaisia allergioita. Polyallergics unite!

    ReplyDelete
  5. Hei! Sulla oli joskus h&m:ltä ostettu ruusuhame, käytätkö sitä vielä vai olisitko valmis myymään sen? :)

    -Satu

    ReplyDelete
  6. Nora: Jep :''''D Ja entäs sitte se katkeruuden tunne ku joku sanoo ettei oo allerginen yhtään millekään -_______-'

    Satu: Jos tarkotat sitä missä on punasta ja vihreetä paljon, niin valitettavasti joudun ilmoittamaan että tykkään siitä edelleen niin paljon että en raaski luopua :c Se on vaan ollu kaapissa odottelemassa lämpimämpiä ilmoja !

    ReplyDelete
  7. Hahhahaha :D Jeee! Mulla on myös pahimman luokan spiderpasianssiriippuvuus (muihin peleihin en sitten ookaan riippuvainen, onneks). Tällä koneella on paria vaille 1500 peliä :'D Melkein hävettäis, jos ei naurattais nii paljoo.

    ReplyDelete
  8. Tintti: Huom, mää sain tän koneen vasta pari kk sitte, mitä ennen olin pelannu vanhalla koneella yli vuoden :------------------------D Hienoo että en oo ainoo jota vois kans melekein hävettää :'))))))

    ReplyDelete