Sunday, April 24, 2011

P: What's the point of having a kingdom if you have to reign alone?

Huhhuh, tämmöset miljoona pyhäpäivää -meiningit pitäs kieltää lailla. Oon ihan kuollu nimittäin tän viikonlopun jäljiltä vaikka mulla ei oo ollu töitäkään oikeestaan.

Mutta asiaan. Tässäpä ois uus moppi ja yks pieni diy-projekti jonka toteutin tällä viikolla :)

Ittensä kuvaaminen on kyllä niin ärsyttävää hommaa, hence the nice expression. Tukka on kuitenki nyt tämmönen punertava vaaleenruskee, joskaan ei ihan niin punertava ku kuva antaa ymmärtää. En oo blondi enää jee!

Diy-projekti oli sitten semmonen että ostin Ginan alesta jollain 7,5€:lla tommosen kivan paidan, joka ei sitte päällä ollukaan niin kiva ja päätin tehdä siitä hameen. Oonki haaveillu jonkinnäkösestä kukkahameesta tässä niin tää tuli ihan tarpeeseen.

Oikeestaan tolle ei muuta tarvinnukaan tehdä ku laittaa kuminauha tohon vyötaröosioon. Aattelin kuitenkin kaventaa tätä vielä vähän. Kivaa tossa hameessa on mun mielestä toi pidempi takaosa, ei tuu niin helposti vilauteltua :D Tämmösillä kamppeilla olin eilen liikenteessä (grilli)bileissä ja yhellä keikalla. Pakko hehkuttaa pikkusen näitä pääsiäiskelejä, oon ollu auringonpaisteesta enemmän ku mielissään! Ja sain laittaa ekaa kertaa noi kengätki ulos.

Tasaa kaikkiEttä eipä sitte muuta ku hauskaa pääsiäistä tällee vähä jälkijunassa!

Piti postata nää jo aikasemmin mut unohdin. Taiteilin ton pupun tossa joku aika sitte yhtä koulujuttua varten. Värittäminen jäi vähän kesken ku ei ollu sille enää aikaa mut ihan kiva tosta silti mun mielestä tuli :)

No comments:

Post a Comment