Wednesday, April 13, 2011

P: Everything in excess

Haluan uuden pään. Tai ainakin hiukset. Mullahan tosiaan oli ne yli puolen selän olevat täydelliset hiukset. Mustat. Jotka menin pilaamaan miljoonalla värinpoistolla ja sen seurauksena niistä on tippunu yli 15 senttiä itestään pois. Mun hiusintoilu lähti syksyllä uuteen nousuun kun näin kaupan hyllyssä tän värin:

Täydellisen värinen hiusväri! Ironista on että tää on melkeenpä, ehkä vaan pikkusen tummempi, ku mun luonnollinen hiusten väri on. Tai oli, en tiiä onko nää värjäilyjen ansiosta enää itsessään minkään väriset.

Tällä hetkellä mun hiustilanne on siis ylläoleva. Näitä on tummennettu onneks jo hieman siitä supervaaleesta blondista, mutta haluaisin näistä edelleen tummemmat. Sarkun kans värjättiin tolla Liven värillä mun tukka reilu viikko sitten ja se näyttää edelleen samalta ku ennen värjäystä :( I hate my hair.

Kuva muuten poikien keikalta, Sarkun ottama. Ilme sopi hyvin tähän mun kriiseilyyn, järkyttävää mite joku voiki näyttää tolta :D

Whitney Port oli vaihtanu tässä joku aika sitten kans tukanväriään tummempaan, sopii älyttömän hyvin! Ton värisen letin voisin kans ottaa. Mun tukka on suunnilleen samanvärinen nyt ku Whitneyllä oli ennen :)

Ashley Simpsonilla on (oli?) kans ihan sairaan kivan värinen letti. Ton värisen voisin itelleni ottaa kans :)

Loppuun vielä ihana kampaus jonka bongasin Gleestä pari viikkoa sitten. Tommonen ois niin jees, pidempään tukkaan vielä siistimpi :)

Että semmosta. Mitä tykkäätte tommosesta tummemmasta tukasta? Jatkanko vielä tätä mun taistelua saada tummemmat hiukset vai luovutanko suosiolla? :D

(Whitneyn kuva sen Facebook-fanisivulta ja Ashleen kuva Last.fm:stä)

5 comments:

  1. Toi Ashlee Simpsonin tukan väri on niin täydellinen, itellänikin on tällä hetkellä tavoitteena se! :D

    ReplyDelete
  2. Sara: Sanopa muuta! Aivan ihana! Suht luonnollinen väri mutta silti siinä on sitä jotain :)

    ReplyDelete
  3. piuu naapurista :-)April 14, 2011 at 1:49 PM

    Kylläsää vielä joudut tappeleen koska oon vahvasti sitä mieltä että ton väriset ois sulle tääydelliset! Nuo liven värit on kyllä ihan kökköjä, pitäs kunnon esipigmentoinnit ja kunnon värit saaha sinne nii voooi luulen että tulis niin hyvät.

    PS. Itekki vähän sorruin, pitkän haikailun jälkeen mää oon taas punapää, hui!

    ReplyDelete
  4. Whitneyn tukan väri on kyllä aivan unelma, onnistuis vaan itekkin saaman tollaset!:)

    ReplyDelete
  5. pia: haha joo ehkä se täytyy, maanantaina uus yritys :D hyvän väriset ne sun hiukset nyt :)

    EMILIA: Jep niinpä! Vaatis vissiin kampaajakäyntiä :(

    ReplyDelete