Monday, April 11, 2011

P: City of cold where you can't grow old

Hola! Taas ois tämmöstä räpellyspostausta luvassa täältä töistä. Tulee taas viikon asiat yhteen postaukseen kun en oo tajunnu/ ehtiny postata aiemmin :) Psst. Alla kans Sarkun tän päivän postaus!

Tän viimesen viikon aikana oon hengaillu luvattoman paljon tuo pallopaita päällä, se on niin kivan rento ja tuo piristyksen asuun ku asuun. Kevätulkoilutukseen pääs kans mun vaaleensiniset kesäfarkut ja prätkäbootsit. En osaa käyttää vaaleita farkkuja kun keväällä ja kesällä, pitää ottaa kaikki ilo irti näistä siis nyt :D P.S. MIKSI MUN TUKKA NÄYTTÄÄ TUOLTA?!?!?!?!

Oon tehny taas muutaman hankinnan. Kröhöm. Mut piti ottaa palkkapäivän kunniaksi kaikki ilo irti.

Tota Volcomin mekkoa oon kuolaillu nyt noin pari kuukautta ja se oli pakko saada tilipäivän koittaessa. Olin tilaamassa tätä netistä, mutta sitte näinkin tän sattumalta myös Stockan OneWaylla ja päätin ostaa tän sieltä.

Uudet kuulokkeet piti kans saada rikkimenneitten tilalle ja kyllä nyt kuuluu! Nää on siis semmoset Paul Frank/Skullcandy -kuulokkeet, saa nähdä kauanko nää mulla kestää. Yleensä kuulokkeet kestää mulla maksimissaan puol vuotta, jos sitäkään.

H&M:ltä ostin tommosen raitapaidan kesäksi, tää on kivaa läpinäkyvää kangasta. Tää + hattu + mustat shortsit + sandaalit kesäks. Toimii!

Tiimarista löyty opiskelumotivaatioo nostattaan aivan ihana vihko. Oonki alkanu jo tekeen pääsykoemuistiinpanoja tähän :)

Ai niin, erehdyin käymään kans syvästi vihaamillani Hulluilla päivillä. Bongasin nimittäin siitä kauheesta keltasesta katalogista Iittalan satumetsä -astioita!

Oon haaveillu näistä ties kuin kauan ja koska nää oli nyt inhimilliseen hintaan Stockalla ja näitten valmistaminen on lopetettu, oli pakko sortua :D Vielä aattelin hankkia sen ison kulhon ja toiset noita kuvassa näkyviä juttuja (ja ehkä kans isot lautaset). Sitä lottovoittoa odotellessa siis.. Toissaviikolla tosin en voittanu mitään ja viime Lotossa oli 1€ voittoa joten oikeeseen suuntaan ollaan siis ehdottomasti menossa.

Kyllä nyt kelpaa! Musta tuntuu että en halua käyttää enää mitään muita astioita pitkään aikaan. (Oon rakastunu kans uudelleen taas tohon Rainbown kasvissosekeittoon. Pari vuotta sitten en syöny oikeestaan mitään muuta ku tätä ja kiintiö oli täynnä aika pitkään mut nyt näyttäs maistuvan taas.)

Hulluilla päivillä oli kans tuo Klippoteketin lempparikuivashampoo tarjouksessa niin ostin sitäkin pari pulloa sitten varastoon :)

Tein kans pikasen reissun Helsinkiin viime viikolla, syynä Adeptin keikka, jolle ihana Alice oli ostanu mulle lipun :)

Walking With Strangers.

En saanu Adeptista yhtään kuvaa, koska meininki oli sen verran hullu (hyvällä tavalla siis), jorailtiin kympillä, ja bändin tyyppejä ei erottunu paljo yhtään savun ja valojen takaa :( Kaks muuta bändiä, Walking With Strangers ja While She Sleeps oli kans tosi hyviä :)

Keikan jälkeen hengailtiin While She Sleepsin merch standilla. Lähdin kavereille nukkuun, mutta Alice oli jääny kaikkien noitten bändien tyyppien kans hengaileen Nosturin bäkkärille. Epäreilua! Ois vissiin iteki pitäny jäädä hetkeks vielä tonne.. :D Ja mikähän tuo mun ilme taas oikeen on?

Semmosta mun viikkoon. Tulossa ois kans hiuskriisipostaus ja DIY-juttu, mut saa nähdä koska saan aikaseks ku nää mun ihanat aktiviteetit vie taas kaiken käytettävissä olevan ajan (työt, pääsykokeet, koulu).

9 comments:

  1. vipa kuva <3 nii ja saako tota kuivashampoota ihan jostaki normikaupoista vai mistä tota hommataan :----D

    ReplyDelete
  2. vilma: Kiitti :) Ainakin Stockalta, mutta kuulemma myös Sokokselta :) En tiiä onko muualla.

    ReplyDelete
  3. Bongasin sut lauantaina Amarillosta. :)

    ReplyDelete
  4. Nanne: Aijaa haha :D En ollu siel ees kauaa :)

    ReplyDelete
  5. Tota kuivashampoota saa kans ihan Tokmannilta :D

    ReplyDelete
  6. Bändit koitetaan saada ulos sielt Nosturilta mahd. nopeasti, että ei siellä keikan jälkeen ihan kauhean kauaa ole ollut aikaa hengailla, kyllä sieltä pitää baariin siirtyä vaikka olisi superstara. Että no worries, tuskin sä ihan vuosisadan megabileitä menetit ;)

    ReplyDelete
  7. Anonyymi: Kiva tietää, en kylläkään kyseisessä kaupassa käy nii en voinu tietää :)

    Dark Shadow: Joo ei ne kauheen kauaa siellä ollukaan ollu, mutta ois kiva ollu jäädä vähäksi aikaa sinne hengaan :) Ja ne oli hengaillu vissiin keikkabussissakin sitten sen jälkeen :D

    ReplyDelete
  8. Mulla on samat kuulokkeet ja ne onnistuin hajottamaan, mutta noissapa on onneks vuoden takuu eli sain uudet tilalle :D!

    ReplyDelete
  9. Anonyymi: Haha joo onneks, voin käydä sit hakeen uudet. Oon harrastanu tota ennenki mut viimesimpiä en saanu takuuseen meneen, jouduin maksaan kokonaan uudet :(

    ReplyDelete