Monday, March 14, 2011

S: bows

Hyi, mun pitäs jaksaa mennä taas huomenna loman jälkeen töihin -.-' Ei siinä, kivaahan se on ku saa tehä hommia, mut päivät on vaan aika raskaita. Vielä puolet, 4 viikkoa, jäljellä !

Mää oon kyllä mielissään ku kevät tulee. Se on ihan varma homma että bloginki taso nousee, kunhan on enempi valoa. Siihen asti pitää pärjäillä tämmösillä säläpostauksilla, nimittäin huomasin omistavani melkosen läjän kaikkia rusettijuttuja ! Päätin sitte viimesen lomapäivän huviksi kuvata ne:


sormukset: KookyGems, h&m ja pienet h&m ja Lindex.


hiuspannat: h&m ja Lindex, näitä mulla pitäs olla muutama enempiki, mutta missä, en tiiä :C


Hakaneularusetti: Tokiosta, kaulakoru: Kuala Lumpurista


kamee&paljettirusetti: Seppälä, niittirusetti: Lindex


vyöt: Japanista

Ja Japanista puheenollen, mua ahistaa se tilanne siellä. Mun sukulaisten sukulaisten pitäs olla kunnossa, mutta silti hirvittää.

4 comments:

  1. Just hoksasin tännää, että pitää kysellä että on kai kummitytön suku kunnossa :O Mutta hyvä jos on :)
    Tää postaus oli kyllä meikän mieleen, ku RUSETTEJA :3

    ReplyDelete
  2. minttu: Joo >.< Siellä niitten kotipaikasa oli tännää jyrissy :(

    Mutta oot varmaa ainoo kenen mieleen oli ku ei tullu muita kommentteja ja lukijoitaki on lähteny NYYHMYYH :'D

    ReplyDelete
  3. Oli tää munkin mieleen! :D Tosi ihania nui rusettijutut, varsinki sormukset ja vyöt, haluanhaluan! Ja toi Japani-juttu on kyllä tosi kamala :s

    ReplyDelete
  4. rsaraw: Jee, kiitos x)Rusetit on kyllä kivoja asun piristeitä !

    Ei oikee oo ees sanoja tuohon Japani-asiaan :C

    ReplyDelete