Tuesday, March 01, 2011

S: birthday & presents !

Pahoittelut vanhenemisen johdosta voi siis tänään osoittaa mulle :'D Viime vuonna ku synttäreiden aikaan entinen kämppis suvaitsi muistuttaa, että oon jo lähempänä 40 ikävuotta ku syntymää, ni mitäpä tässä juhlimaan .. No ei vaan kyllä se pittää juhliakin, tosin vasta viikonloppuna. Tännään ostettiin töihin Sacher leivoksia ja kohta aattelin vetää täytekakun jämät omassa parhaassa seurassani 22-vuotisen taipaleeni kunniaksi.




Iskältä ja Äitiltä sain kaupungin viimiset mustat Wayfarerit ! Meikä on halunnu tommoset niiiiin pitkään ja nyt ne on mun - aurinko voisikko siis paistaa jo sen verran että noille ois käyttöä?!

Pikkuveljeltä sain pullon kokista johon oli etikettiin kirjotettu onnentoivotukset ja piirretty joku kissa .. Thänks bro :')






Heppakoru & pöllösormus oli tuossa pilkullisessa pussissa < 3 ! Lisäks siellä oli kaks kasvonaamiota, mansikka&mango, mutta unohin kuvata ne.




Sain myös kupin ja kulhon, jotka kyllä niin huutaa kesää. Jos mulla ois parveke, voisin kuvitella et söisin aamupalaa noista siellä kesällä !


Tänään ku tulin kotia mua ootti ovella uus Monkin lehti:



Siellä oli Kate Nash ! Uu. Kuvassa myös hiusklipsi/rintaneula, jonka hain eilen omakseni Seppälästä hintaan 3,95€


Eilisen Seppäläreissun syy oli oikeesti se, että piti tappaa vähän aikaa ennen ku menin Madetojan saliin kattomaan Schwarzkopfin hiusnäytöstä. Siitä ei kyllä oo sen kummempaa sanottavaa, mutta sitte ku tilaisuus loppu, tuli joku nätti tyttö kehumaan meijän blogia ! Terkkuja sille lukijalle siis + sulla oli kiva ruutupaita, mulla on samanlainen ! :----D

11 comments:

  1. Voi onnea kovasti, olet samanikäinen kuin minä mutta vanhenen vasta lokakuussa... Olen siis Nuori vielä! ;)
    Mulla on kans tuollainen rintakoru, odottelen että tulisi kevät ja voisin käyttää samettijakkua johon tuon sitten voisi kiinnittää... Vielä joutuu hetken oottaan!

    ReplyDelete
  2. aws haaaah :-----DD aloin siinä jälkeenpäin mietiskelemään että millasenahan hörhönä nyt pidät mua ko tulin siihen sörkkimään tosi epämääräsesti, mutta et onneksi vissiin :'DD niin ja paljon onnea:)
    -ruutupaita

    ReplyDelete
  3. KIva tää blogi!
    Mitä sait poikaystävältä synttärilahjaksi? :)

    ReplyDelete
  4. Dark Shadow: Kiitos ! x) Meikä osti tuon sitä varten, ku työhommissa ei oikein voi käyttää pitkiä roikkuvia kaulakoruja, mut ton voi hyvin laittaa neuletakkiinki kiinni piristämään asua :3

    linda sofia: kiitos <3 !

    niina: hahahah, just hyvä xP Ja kiitos paljon :>

    Anonyymi: Kiitos ! En oo saanu vielä mittään, koska se on Torniossa ! : D

    ReplyDelete
  5. onnea! perässä tullaan :D kivoja kuvia taas kerran!

    ReplyDelete
  6. onnea ihana! ♥

    ja onnea wayfarereista myös, en oo ite vieläkään saanu päätettyä millaset aukkarit haluun kevääksi vaikka voin kertoo että tulee niitä töissä aika paljon soviteltua. :')

    ReplyDelete
  7. no niin nyt on kans samanlaiset arskatki x)

    ReplyDelete
  8. hanna: haha, kiitti :3


    narsessa: kiitti ihana <3 !

    hah, voi olla melekonen valinnan vaikeus ku voit sovitella niitä päivät pitkät XD Tosin tulee varmaan ainaki tehtyä hyvin harkittu päätös sitte !

    Pepa: joo, paitsi et mun omat on aidot :---D

    ReplyDelete
  9. nii pitäs ne munki olla :E

    ReplyDelete
  10. Pepa: ei kyllä oo jos sää kympin niistä maksoit xP

    ReplyDelete