Thursday, March 31, 2011

P: Two Kinds of Happiness

Huhhuijaa, en kyllä tiiä kauanko enää jaksan näitä (tulevia) 40-tuntisia työviikkoja ja koulua sen lisäksi. Varsinkin harmittaa ettei oo aikaa lukee pääsykokeisiin ja niihin todellakin pitäis sitä aikaa raapia jostain. Mut palataanpa viime viikonloppuun, kuviakin löytyy, eli mulla on näyttäny olevan jopa elämää sillon :D

Perjantai meni rauhallisesti kaverin luona hengaillessa, mutta lauantaina pitikin alkaa heti töitten jälkeen valmistautua poikien illan keikkaan!

Feat. Kurko piraija :D Oottelin kavereita meille alotteleen ja kuvailin kaikkee tylsyyksissäni, sain aikaseks jopa kuvattua tänne asukuvat pitkästä aikaa!

Laitoin ekaa kertaa ties kuin moneen kuukauteen päälle hameen. Oon niin laiska pukeutumisen suhteen nykyään että oon vedelly kaikki keikat ja bileet ihan samoissa asuissa kun oon ollu töissä ja koulussakin samana päivänä.

Tykkäsin tosi paljon tosta asusta, vaikka siinä ei mitään sen ihmeellisempää ollukaan :) En edes hirveesti vihaa mun luonnonkiharoita tommosina päivinä ku niitä voi hyödyntää.

Peilikuvausta keikkapaikan vessassa feat. Sarkku. Ollaan hyviä bloggaajia selvästi :D


Ite keikka meni tosi hyvin ja saatiin olla tosi ylpeitä taas siitä mitä pojat on saanu aikaan. After partyt meni nekin aika mukavissa meiningeissä. Havahduin siihen kun istuin aamukuudelta yksin koneella syömässä nuudeleita :D

Sunnuntaina piti hirveellä kiireellä siivota pois näköpiiristä pullot ja muut, nimittäin porukat tuli mun luo erittäin myöhäsille kakkukahveille. Tällä kertaa tarjolla oli mustikkatäytekakkua.

Sain kans muutaman kivan myöhästyneen synttärilahjan :)

Sekä aivan mahtavat ruskeet vintage-nahkasaappaat jotka mun täti oli lähettäny mulle meidän äidin mukana Tampereelta. Nää ois niin täydelliset, mut harmi vaan mulle 3 numeroa liian isot :( Oon silti käyttäny näitä parina päivänä vaikka mun jalka näyttääki kanootilta näissä bootseissa.

Nyt alan laittaa pillit pussiin täällä töissä ja lähden nauttiin hyvin ansaitusta vapaasta illasta tonne aurinkoon :)

5 comments:

  1. onks toi piraija lonkku hyvää ?

    ReplyDelete
  2. Niin mietin kans ihan samaa et miltä toi lonkero maistuu ? :) ja saako sitä ihan normi kaupoista?

    ReplyDelete
  3. Anonyymi & pausku: Ihan jees, varsinki jos tykkää Kurkon ominaismausta.. Mutta ei mitään erikoista. Ja saa kai tietääkseni. Ei oo ollu kyl kovin kauaa markkinoilla nii en tiiä onko joka kaupassa käykää tsekkaan :D

    ReplyDelete
  4. Pepa voisit ehkä harjotella lisää ilmeitä kun sulla on joka kuvassa sama ilme...

    ReplyDelete
  5. Anonyymi: Mulla on myös vain yksi naama. En oo mikään malli, mun ilmeet on mitä on ja tää on blogi joka tuo esiin meidän persoonat, ei muovinen muotilehti täydellisine kuvineen. Jos et kestä katsella niin älä katso =)

    ReplyDelete