Wednesday, March 09, 2011

P: Try not to miss me when I'm gone

Jos musta ei kuulu tän postauksen jälkeen enää mitään, syynä voi olla se että oon huomenna menossa snoukkaan ekaa kertaa kahteen vuoteen ja musta tuntuu että kuolen jo siinä vaiheessa ku saan ekasta ankkurihissin ankkurista päähäni. Mutta joo, toivotaan parasta! Muuten oon kyllä erittäin innoissani lähdössä pitkästä aikaa rinteeseen enkä malttais oottaa yhtään!

Aiheeseen sopivasti browsailin tossa yks päivä nettikauppojen tarjontaa uuden snoukkatakin suhteen. Mun on pitäny ostaa uus viimeset 4 vuotta ja nyt sain vihdoin aikaseksi kun näin tämän ihanuuden.

Aivan ihana paras täydellinen yksilö löytyi Billabongilta 140€:n hintaan postikuluineen. Nyt DHL:n sedät vois vaan kiirehtiä että saan tän kans huomenna päälle!

Muutapa asiaa mulla ei sitte ollukaan ku se että jos kiinnostaa käydä kuunteleen niin tuolla meidän bändin Myspacessa ois uus akustinen versio biisistä nimeltä Liar On Fire, joka saatiin äänitettyä tossa viikko takaperin. Ei oo siis meidän bändin projektia vaan ihan omaa juttua, päätin kuitenkin laittaa sen tonne bändisivulle. Tuolta löytyy muut meidän biisit kans jos kiinnostaa kuunnella :) Sivulle pääsee tota banneria klikkaamalla!

P.S. Missähän aineissa oon tonkin logon värkänny ku oon kirjottanu meidän nimenki väärin :D Noh, eihän toi ookaan ollu tuolla ku vasta muutaman kuukauden tuo logo :D

6 comments:

  1. ei vittu miten siisti takki !!!!!#¤!#%

    ReplyDelete
  2. Ai kappas uutta musaa meiltä :DDD Oon vähän ollu taas pihallaaööööää... Ihana takki <3

    ReplyDelete
  3. Mukava blogi teillä! tuo takki on kyllä aivan upea! :)

    ReplyDelete
  4. Anonyymi: Tänks :)

    Vilma: Haha kiitti :D

    Kaisa: Joo, meiltäpä hyvinki :D

    Hanilo: Oi kiitos paljon :)

    ReplyDelete
  5. mist toi takki o?

    ReplyDelete