Tuesday, March 22, 2011

P: Living in the moment, happy every hour

Hyvää huomentapäivää tai jotain kuitenki! Hyökkään kohta koulujuttujen ja Adoben ohjelmien kimppuun, mutta sitä ennen aattelin tulla jakaan tänne kuvat muutamasta uudesta hankinnasta :)

Täydellinen snoukkatakki löyty siis tossa pari viikkoa takaperin VIHDOIN ja oon aivan rakastunu tähän. Tässä on kaikkia kivoja yksityiskohtia.

Kriteerinä oli hyvälaatunen vuosia kestävä takki (edeltäjänsä palvellut vuodesta 2003), joka ei ois liian värikäs mutta jossa ois kuitenki jotain ideaa. Musta-valko-harmaa kuviollinen takki oli siis täydellinen löytö.

Miljoona kuvaa eri kulmasta :D No, rakastan takkiani niin paljon että voisin teettää tästä oman valokuva-albumin. Jos nyt ei kuitenkaan...

Okei, jälleen päästään tähän Oli Sykes -kategoriaan.. Mutta mun seinät on kaivannu kipeästi täytettä ja kun löyty täydellinen kuva ja siihen sopiva kehys niin pakkohan se oli alkaa askarella :) Vielä kun tän sais porattua johonkin näistä ihanista kiviseinistä.

H&M:ltä tilasin tossa joku aika sitten ruskeet kiilakorkokengät kesäksi. Täydelliset asuun kuin asuun.

Oon liikaa kyllä kaavoihin kangistunut. Tässä taas sarjassamme lyhyt t-paita mustavalkoisessa kuosissa. Mutta tää oli söpö eli ei lasketa!

Toinenki lyhyt paita H&M:ltä. En tiiä miksi, mutta tykästyin hirveesti tohon mintunvihreeseen väriin.

Seppälästä löyty vielä söpö pöllökaulakoru vitosella. Mulla on kultainen yksilö jo olemassa mutta hopeista ei löytyny vielä joten se piti ilmeisesti hankkia sitten :D

Nää ostokset taitaa olla viimesen 2 kuukauden ajalta ja muutenkaan en oo onneksi hirveesti shoppaillu, mutta tällä hetkellä mua kuumottaa ihan hirveesti yks Volcomin täydellinen mekko. Musta tuntuu että sorrun tilaamaan sen ens palkkapäivänä :D Muutenki surffi-, skede- ja snoukkatyyli kiehtoo mua tosi paljon tällä hetkellä :) Kesäks surffitukka ja täydellinen mekko Vansseihin yhdistettynä.. Aamen.

Oon tällä hetkellä jonkinnäkösessä shoppailulakossa. Oon päättäny että panostan mielummin laadukkaampiin vaatteisiin kuin H&M:n kertakäyttökamaan ja että säästän mielummin sitten johonkin mitä oikeesti haluan enkä tee turhia ihan kiva -heräteostoksia. Saa nähdä miten onnistuu mut ainaki toistaseks näyttää aika hyvältä!

10 comments:

  1. Milloin mahtoi olla tuo "jokin aika sitten", kun tilasit H&M:n kengät? On muuten niin täydelliset, että kelpuuttaisin - mutta nettikaupassa ei iske silmään!

    ReplyDelete
  2. Ei vaan eikä, taisin hätäillä liikaa! Nyt löytyi :) Kiitos mahtavan ostoidean antamisesta.

    ReplyDelete
  3. Sara: Kiva että löysit :)

    ReplyDelete
  4. Heeei oon kauan aikaa harkinnut noita H&M:n kiiloja, mustina tosin, onko minkälaiset jalassa ja muutenkin? :o

    ReplyDelete
  5. ami: Tosi hyvät jalassa ja kivan tuntuset, suosittelen lämpimästi :) Tosin mulle tälleen korkeempiin korkoihin tottuneena joutuu vähän totutteleen noilla kävelyyn ku noissa ei oo kauheesti tota korkoo :)

    ReplyDelete
  6. Voi ei mun on ehkä pakko tulla kokeileen noita sulta! Oon himoinnu noita siitä asti ku näin ne tuolla netissä! Euronpäivillekkin vois joku päivä suunnata ;)

    ReplyDelete
  7. Sun kroppaa ei kauheena imartele tuollaset lyhyet paidat :)

    Nuo kenggät on IHANAT! saispa mustat..

    ReplyDelete
  8. piu: Joo tuu ihmeessä :) Ja joo mennään!

    Anonyymi: Onko sulla joku perustelu tolle sun kommentilles? Musta tuntuu että kukaan muu kuin minä ei tiedä mikä mun kropalle sopii tai ei sovi ja mun mielestä nuo lyhyet paidat sopii mulle todella hyvin verrattuna moneen muuhun juttuun.

    ReplyDelete
  9. voiku sulone toi pupupaita! :D paljonkos oli hintaa?

    ReplyDelete
  10. Anonyymi: Tänks, ei se ollu ku kympin :)

    ReplyDelete