Tuesday, March 08, 2011

P: Crush it, break it, smash it

Moi taas pitkästä aikaa. Oon nyt ollu vähän hukassa tän bloggailun kans enkä oo oikeen tienny mitä mun tulis postata ja miten usein. Joten jos teillä on jotain ideoita niin kertokaa :)

Tänään kolahti postiluukusta H&M:n Spring Accessories -lehti ja löysin sieltä yllättävän monta kivaa juttua, jotka haluaisin ja joista päätin tehä tämmösen kollaasin.

Erityisesti mua viehättää nuo pitsiset mekot. En vaan tiiä kumman värisen tilaisin. Samoiten tuo olkihattu ois kiva, mulla on kesäisin tapana pitää tosi paljon hattuja muutenkin. En sitten tiiä onko tuo vähän liian semmonen amish-vibanen :D Väreistä mua näyttäs jälleen viehättävän eniten keltanen, pinkki ja tietty musta ja valkonen. Mintunvihree kans mutta sen värisiä vaatteita ei valitettavasti lehdestä löytyny ja muutenkin en tiiä osaisinko yhdistää sitä mihinkään. Niin ja tietty mun uusin rakkaus, ruskee!

Kesällä aattelin enimmäkseen pukeutua toppiin ja ylisuuriin solmupaitoihin/kropattuihin paitoihin (yllätys!). Hattu, korkkarit ja sandaalit tulee kuulumaan mun tärkeimpiin kesävarusteisiin myös.

Semmosta tänään. Keksikää mulle jotain postattavaa! :D

4 comments:

  1. Kerro jotain musahommia, ne on aina kiinnostavia. Näytä bändipaitoja ja kerro keikkamuistoja jajaja. Kaikkee sellasta. Täällä innoissaan lueskellaan sitten :D

    ReplyDelete
  2. Dark Shadow: Pistetäänpä korvan taakse :)

    ReplyDelete
  3. Sellane postaus ois kiva, et lukijat sais laittaa jotain aiheita, mistä sun pitäis laittaa kuva (esim. lempikengät, lapsuuden kuva...tjsp). Ja joku kysymys postaus ois jees, en muista nähneeni sellast täs blogissa (?).

    ReplyDelete
  4. ^Anonyymi: kysymyspostaus löytyy tuolta sivupalkin tunnisteet-kohasta ihan nimellä kysymyspostaus :3

    ReplyDelete