Wednesday, February 09, 2011

S: ViVi inspiration

Jee, mun yesstyle.com -tilaus tuli eilen ! Enhän tilannukaan sitä ku tasan kuukausi sitten .. Siinä oli vissiin sattunu joku kämmäys ku ei ollu lähteny aikasemmin matkaan, mutta eipä ainakaa menny tullin kautta ja säästin siinä *___* Jotain hyvää sentään.

Nyt mulla on ollu kolme päivää sitä työssäoppimista ja voin kertoo että oon ihan kuollu. Nyt on hirvee hedari ja on vasta eka päivä ku oon ollu täydet 8 tuntia. Atm tekis mieli lopettaa koulu ja mennä johonki vähemmän stressaavaan työhön :'D

Mutta valitukset sikseen ja muutama meikää erityisesti inspiroiva kuva ViVi-lehdestä, jonka ostin sillon Malesian reissulta:






Valitettavasti nuo asut ei taida viimeistä lukuunottamatta oikein soveltua Suomen talveen. Mutta ainaki noita karvahattuja voi käyttää, pitäski käyttää sitä omaa yksilöäni vähän useammin. Noissa kuvissa hatut näyttää kyllä niin kivalta.


Voin postailla noita tommosia kuvia joskus toistekin lisää, jos jotain kiinnostaa nähä ! Mutta varmaan parin päivän sisällä sitte juttua vaatekaapin uusista tulokkaista + yksistä "ilmasista" kengistä, jos vaikka ois enempi energiaa silloin :3

2 comments:

  1. mua ainaki kiinnostaa, lisää vaa! :-) mulla on yks (lol) vivi kotona ku mun isä toi sen joskus hongkongista mulle ja selaan sitä vieläki monesti ku siellä on vaikka mitä kivaa!

    ReplyDelete
  2. Hahaa, määpä sitte laitan noita joku kerta ihan vaa sua varten tänne XD Mulla on kans muutamia noita japsilehtiä ja ne kyllä jaksaa inspiroida vuosienki jälkeen :O Suomalaiset muotilehdet on kyllä järettömän kuivia noihin japanilaisiin yksilöihin verrattuna.

    ReplyDelete