Sunday, February 27, 2011

S: varaslähtö synttäreihin !

Mulla on tiistaina synttärit, mutta otettiin sukulaisten kanssa tänään jo vähän varaslähtöä kahvin ja kakun muodossa !



Äiti oli nähny hulluna vaivaa tuon kakun kans, joten rispektit sille ! Mustikkavalkosuklaajuustokakku *___* Itsehän en voinut kakkua tehä, ku mulla ei oo uunia ..






ennen & jälkeen juhlien .. Huomaa ero :---D Tunikamekkopaita-asia h&m:ltä, oli alennuksessa, joten makso 10€ !



Lahjoista enempi vaikka sitte oikeena synttäripäivänä x) Kiva kun on jotain postattavaa nyt "säästössä", nimittäin muuten on ollu aika vähissä nää aiheet. Aika menee pitkälti työharjottelussa + illalla on aina super väsyny. Lisäks mulla on ollu pari saikkupäivää viikolla ja yks toinenkin työjuttu, nimittäin poikien demon kansi + logo .. Kiirettä pittää !

6 comments:

  1. Oot niin ihana noissa kuvissa! ♥

    Ja kun en varmaan sun oikeina synttäreinä pääse nettiin, niin onnea jo etukäteen täältäkin päin :>

    ReplyDelete
  2. salainen: aww, kiitos paljon kommentista sekä onnitteluista <3 !

    ReplyDelete
  3. Ihana tuo tunika juttu ja tuo pöllö kaulakoru! Onnea :)

    ReplyDelete
  4. PALJON ONNEA SARKKU ^__^

    Ja ihana tuo pöllökoru 8) Mulla on sellainen missä on kolme pöllöä oksalla <3 Ihmeellinen lintukoruboogie alkoi kun ostin lindexiltä alennuksesta yhdet kivat lintukorvikset!

    ReplyDelete
  5. miten sä voit elää ilman uunia :o :(

    ReplyDelete
  6. Anonyymi: kiitos ! :3

    Mari: On se jännä :--D

    Ja hei kiitos paljon ^w^


    Mirette: Mulla on grillaava mikro :-----D

    ReplyDelete