Tuesday, February 22, 2011

P: You're my dissonance

Jaahas, musta ei näköjään oo täällä blogin puolella kuulunu taas mitään. Viikonlopun olin aika lailla menossa, oon ollu töissä, tänään päätin skipata koulun (1h) ja sitä rataa.

Viime aikoina oon mm. istunu paljon kahviloissa.

Bisketin porkkanakakkua namnam :)

Käytiin kattoon viime torstaina penkkarit ja mun pikkuvelikin oli siellä. Otin tosi paljon kuvia penkkariautoista mut en nyt jaksa alkaa niitä tänne postaileen ku tuskin kauheen montaa ne kiinnostas. Mutta oli taas hauskoja ja hienoja kylttejä ja asuja niinku melkeen joka vuosi onki ollu :)

Penkkaripäivänä mentiin istuun Robert's Coffeeseen otin tommosen muffinssin, olikohan vadelma. No anyway oli hyvää ja sen kaveriks otin tommosen mangosoodan.

Oli tosi hyvää! Varmasti kesällä ois vielä parempaa ku jois tommosta jossai ulkona auringonpaisteessa. Meen oikeesti joku päivä konkurssiin näitten kahvittelujen kans :D

Oulu-juttuja kysellään meiltä aina tasasin väliajoin ja varmaan tehdään siitä postauskin myöhemmin, mutta kahviloista voin sen verran sanoa että Bisketti on tietty paras mutta ite tykkään kans tosi paljon Stockan Robert's Coffeen fiiliksestä :)

Tää on oikeesti taas turhin postaus ikinä mut mulla on tylsää :D

Kotona oon juonu välillä tommosta Café au chocolat suklaakahvia. Tosi hyvää! Oon nyt ihan koukuttautunu tohon kiitos Tarun :D

Viikonloppuna oli tosiaan taas tekemistä (onneks!) ja lauantaina oltiin saunailta/kotipirskeissä ja mulla oli ennen lähtöä tylsää joten päätin kihartaa tukan.

Tykkään ite eniten tommosesta sotkukiharasta jossa on sekasin kiharaa ja suorempaa hiusta. Tosin en tiiä saisko tämmöseen kauheeseen tukkaan muunlaista väännettyäkään :D

Asuun en sit jaksanu panostaa sen enempää, päällä oli normaalisti farkut ja solmupaita vol. 18420 :D En oo enää jaksanu ees laskee kuinka monena päivänä mulla on ollu vastaava asu mutta viihdyn vaan näissä niin hyvin joten ei voi mitään :D Ehkä sitä pukeutumisinspistä tulee vielä joskus jostain, mikä on tällä hetkellä ton ilman takia kuitenkin aika heikkoa kun jalkaan on pakko vetää joka aamu erittäin tyylikkäät kengät eli mustat uggit (kuvassa lattialla).

Ai niin, löysin vihdoin yhen jutun mitä oon ettiny kohta kolme vuotta!

Täydellinen kellokaulakoru! Tuo kello löyty Clas Ohlsonilta ja laitoin sitten siihen vaan hopeisen ketjun jostain vanhasta kaulakorusta. Tykkään hirveesti :)

Terveiset vielä Heikiltä! Heikki sai uuden kampauksen tossa yks päivä ja näyttää nyt etäisesti punk-bändin laulajalta kun emoletti sai vihdoin kyytiä. Vielä pitäs taistella ton kynsienleikkuun kanssa ja sitten alkaski olla kaverin elämä taas raiteillaan :D

8 comments:

  1. Syön noita vadelmamuffinseja töissä tauolla aika usein ja ne on niiin hyviä! Olin ihan rikki kun niitä ei Delissä näkyny pariin viikkkon ja luulin, että niitä ei enää tuu. Mutta onneksi tulikin. ;)

    ReplyDelete
  2. voi heikkiä, miten ihana! ;_;

    ReplyDelete
  3. jösses kun on monta kuormuria, täällä missä mie asun abeille riittää neljä :')

    ja ihana kellokoru!

    ReplyDelete
  4. Oon samaa mieltä sun kanssa, että Bisketti ja Robert's on Oulun parhaita. :)

    ReplyDelete
  5. Lotta: Aijaa tuo oli kyllä hyvää :)

    mymlan: Haha on se kun se sille päälle sattuu :)

    ainosi: Hehe tiiä sitte miten on esim. jossain Helsingissä :D Tänks :)

    Sweet Muffin: Kiits mutta se on kyllä marsu ;)

    Nanne: Jep :) Mutta Bisketti on kyllä ylitse muiden leivos yms. valikoimallaan :)

    ReplyDelete
  6. Ite tykkään kans hulluna tuosta Viman Robertsista. Ihanaa päästä käymään Oulussa taas ens viikolla. <3 Toivottavasti kerkeen parantua flunssasta ennen sitä

    ReplyDelete
  7. Kaisa: Jee kohta nähdään <3 Toivottavasti kerkeet :)

    ReplyDelete