Friday, February 04, 2011

P: This is the anthem, so fucking sing!

Postaustahti ei ota parantuakseen ei sitten millään! Siitä johtuen tulossa hyvin sekava postaus joka sisältää vähän sitä sun tätä.

Yks ilta zoomailen parvekkeelta kun maisemat oli tosi jees mutta tarkennus ei jostain syystä ottanu toimiakseen ja jälki oli sitten tommosta.

Olin jo kyllästyny kuoliaaks mun tän lukukauden kalenteriin ja kun ostin tommosta söpöä lahjapaperia yhtä lahjaa varten, oli mun pakko päällystää tolla mun kalenterikin. BMTH & Oli Sykes -yliannostusta havaittavissa mutta ne oli ainoita kivoja tarroja mitä löysin.

Sorruin yks päivä tilaan Nelly.comista parit kengät.

(Ja löysin mun kirjahyllystä tommosen kivan valaistun peilikaapin!) Tommoset leopardikiilakorot tuli tilattua ja nuo on tosi kivat kyllä. Ja kevyet!

Alepuolella rakastuin palavasti pinkkeihin korkkareihin ja ne oli pakko saada. Hintakaan ei ollu paha, 19,50€! Mikä on muuten nahan merkki siinä tarrassa mikä kenkiin on liimattu? Nää tuoksuu ihan oikeelle nahalle mut tuskin voi olla. Jäi häiritteen se merkki :)

Tossa vielä miltä näyttää jalassa. Korko on just hyvä, en tykkää semmosista hammastikkukoroista yhtään ja tuo ei oo liian ohut. Platoa löytyy myös eli nappiostos!

Ennen Tampere-Helsinki -reissulle lähtöä piti saada jostain kameralaukku ja isä ilmotti että sen kaapissa ois joku ruskee ja nahkanen yksilö, jonka voisin ottaa. Kun kuulin sanat ruskee ja nahkanen, mun mielenkiinto heräs ja tuohan oli just eikä melkeen semmonen täydellisen konjakinruskee nahkalaukku millasta oon ettiny miljoona vuotta! Tosin tuo on semmonen pieni eli samanlainen iso yksilö ois vielä hakusessa (semmonen mihin mahtuis esim. läppäri). Jostain syystä en syty noille kauppojen uusille tekonahkasille laukuille vaan sen pitäs nimenomaan olla tommonen vanha ja just ton mallinen ja värinen. Tuo kuuluu kuulemma alunperin mun äidille ja tuolta taskusta löyty konserttilippu vuodelta -92. Siistiä :)

Isältä lainasin kans sen vanhaa filmijärkkäriä, johon ostin jo aikasemmin filmiä. Ihana kuvata pitkästä aikaa "oikeesti". Kiva kans saada paperisia kuvia kun yleensä nuo kuvat tuppaa jäämään tietokoneen kovalevylle :(

Tein kans pari löytöä yks päivä Seppälässä kun menin sinne ostaan meikkejä. Pilasin tosiaan ne mun raitapaidat pari viikkoo sitte pyykissä ja tommonen löyty sitä aukkoa täyttään. Oli alessa ja makso 9,95€, tosi kivaa venyvää materiaalia.

Löyty kans söpö mekko. 8€!!

Ja niitä meikkejä. Kultanen luomiväri oli alennuksessa niinku näkyykin. Mulla oli aiemmin käytössä Mschicin meikkivoide ja oikeesti tuo Wet & Wildin on miljoona kertaa parempaa. Eli suosittelen lämpimästi, 5,95€ hintakaan ei oo yhtään paha. Mun Rimmelin eyeliner alko olla lopussa kans ja päätin kokeilla tota Wet & Wildin (3,95€), saa nähä millasta tää on mut ainakaa en menny vararikkoon ku ton ostin.

P.S. ->

Mun ylimääränen huone näyttää tällä hetkellä tältä eli sitä kämppäpostausta voitte joutua odotteleen :D Taitaa olla muutenki niin että postaan huone tai pari kerrallaan niin ei tuu miljoonaa kuvaa mun vessaharjasta yms samaan postaukseen. Tosta ylimääräsestä huoneesta olis siis tarkotus tulla the musiikkihuone johon tulee kitarat, pianot sun muut.

14 comments:

  1. Mulla on täl hetkel käytössä toi Wet 'n' Wildin eyeliner. Eipä tosiaan oo hinnalla pilattu, mut siinä on tosiaan toi hinta-laatusuhde ihan kohdillaan, ainakin mä oon tykänny tosi paljon. Muutenki noi WW:n meikit alko kiinnostaa uudemman kerran, kun Karkkipäivä-blogissa oli niitten uusiutuneista tuotteista juttua.

    ReplyDelete
  2. mä oikeesti rakastan teidän blogia 8D mistä oot hommannu noita bmth adtr ja pwd tarroja? ;o ja ää mäki haluan filmijärkkärin!

    ReplyDelete
  3. Annie: Kiits :)

    Sara: Aijaa hyvä tietää et on ollu hyviä ne :) Itekin tykkään tosi paljon noista W&W:n meikeistä kun ne ei mitään kalliita oo. Paitsi ne ripsarit on ihan kauheita... :D Muuta uutta en huomannu kyllä niissä kun että hintoja olivat nostaneet jonkun verran ja vähän tais olla pakkauksia muuteltu :)

    linda sofia: Tänks :)

    vilma: Haha oi kiitos <3 Ne tarrat on tullu muistaakseni Rock Soundin ja ranskalaisen RockOnen mukana. RockOnella oli yks spesiaalilehti tässä vasta kokonaan BMTH:sta. Joo filmijärkkärit on kyllä jees :)

    ReplyDelete
  4. Ihanan pirtee toi kalenteri, oikea päivien piristys! :)

    Ja noi kiilakorkokorkkarit näyttää myös tosi ihanilta!<3

    ReplyDelete
  5. se nahan merkki on sellanen ööhmm nahkapalan näköne :D ja nekonahka on sellane timantin muotone. minäkin haluun tuollasen kameralaukun!

    ReplyDelete
  6. ihana mekko, itekki kerran ostin tuon, mut harmi ettei se oikeen sopinu mulle sitte! :/ Mä käytän kans tota eyelineriä, se on iha jeppiskamaa! :)

    ReplyDelete
  7. ihanat noi leopardikiilakorot ja toi kalenteri :3

    ReplyDelete
  8. pau lau mau: Kiits :)

    hanna: Joo sainkin tän jo tietää mut kiitos silti :) Eli tekonahkaa ovat. Tuo kameralaukku on kyllä hyvin jees, kannattaa käydä kirppareilla pyöriin :)

    kiianniina: Höh :( Se on ärsyttävää jos joku ihana vaate ei näytä päällä hyvältä. Okei kiva tietää :)

    sonja: Tänk juu :)

    ReplyDelete
  9. mistä ostit tuon lahjapaperin?

    ReplyDelete
  10. kivoja juttuja mutta mulla kaikki meni ihan ohi kun näin ton pentaxin. Halusisin niin kovasti tuollaisen mut ei oo tullu vastaan missään! :(

    ReplyDelete
  11. siis mite sun kämpässä voi olla yks yLiMääRänEn huone ??

    ReplyDelete
  12. Anonyymi: Ihan vaan Tiimarista ostin :)

    Minna Karoliina: Hmm, mulla ei oo mitään käsitystä mistä tommosia vois saada mut varmaan kantsuu kaivella Huutonetit, Ebayt sun muut :)

    Anonyymi: Noh, periaatteessa vaan ylimääränen ku en kahta makuuhuonetta tarvi. Mut kyl sille käyttöö löytyy ;)

    ReplyDelete