Sunday, January 23, 2011

S: everything is going to be alright .. I guess?

Fuuuu, niinhän siinä kävi että ajauduin perjantaina sitte tilaamaan pidennysjuttuja hairtradelta. Kylläkin ihan vaan clip-on:ien muodossa, nimittäin oon liian laiska pysyvien pidennysten huoltamiseen. Eli nyt mulla on sitte kaks netin kautta tilattua pakettia, joita odottaa ..


Oon ollu viikonlopun hermolomalla kotonakotona. Pikkuhiljaa alkaa masennus helpottaa, mutta esim. perjantai oli aika rankka ja pettymyksen tunne edelleen suuri. Vähän huolestuttaa nuo isommat raha-asiat, ku sain tänään huomata että meikän kilpirauhaslääkkeetki oli pudonnu pois kela-korvauksen piiristä ! Asd. Ei täsä nyt huolta oo, ku opintotuki melkeen riittää vuokraan, mutta kyllä se pitäs saaha se vuokra kesälläkin maksettua. Eiku työhakemuksia räpeltämään heti huomenna, jos sitä johonki kaupan kassalle pääsis ees !


Tuon valituksen jälkeen hävettää myöntää, mutta oon kuitenki pistäny sitä rahaa turhiin ostoksiin -.-' Lohdutukseksi ! .. No mut hei, jätin kuitenki yhet kolmenkympin kengät tänään kauppaan ja ostin niiden tilalta 2€:lla sormuksia lastenosastolta :')





iiiihana pöllökoru kiinatrikoosta < 3 ! Oon halunnu tämmösen jo pitkään, ja mietin edelleen et miks en ostanu samanlaista, mutta isompaa erittäin halvalla Kuala Lumpurista?? Tuo pikkunen oli kuitenki nyt alennuksessa ja makso vaan n. 2€ !



Nää makso hoo&ämmän lastenosastolla 1,95€ ! Rusettisormuksia ei voi koskaan olla liikaa .....




Äiti osti mulle tän mukin ja mää annoin sille yhen toisen mitä mulla oli kaks :3 Oon halunnu tuon mymmeli-mukin ties kuinka pitkään ja nyt se on mun, jee !





Pinkki buddhan pää ja toi lintuhökötys on Kodin Ykkösestä, molemmat n. 3€ kpl. Lähti tosiaan lapasesta noitten alennustuotteiden kans ku oltiin isän kans yks päivä ettimässä eteiseen mattoa. Löyty kyllä erittäin hieno mattokin, pitääpä kuvata se sitte ku saan eteisen siistiksi.



ps. toivottavasti toista kertaa ei käy silleen, että joku ottaa täältä blogista kuvia ja pistää ilman lupia weheartit.comiin :---D Oli nimittäin käyny niin, että meikän ottama kuva oli päätyny Cupcake Couturen kirppisbanneriin sitä kautta. Otinki asiasta yhteyttä ja nyt kaikki on ok kun kuvaan saatiin meikän nimi lisäks ! Eihän tuo nyt kuvauksen kannalta mikään arvokas otos oo, mutta ehkä mää opin viime vuonna siellä valokuvauskoulussa pitämään tekijänoikeuksistani kiinni :3

11 comments:

  1. mä oon löytäny kans paljon kuvia weheartitistä jotka on otettu mun blogista, ei kukaan oo koskaan mitään lupia kysyny :D nii ei tuolle oikeen voi mitään :<

    ReplyDelete
  2. Niin valitettavaa kuin se onkin, niin näin hienoja kuvia kun ottaa niin se on melkein väistämätöntä että ne lähtee sit kanssa maailmalle seikkailemaan, etenkin juuri weheartiin :'D

    ReplyDelete
  3. ~Rauschgiftengel~: thank you :3 !

    linda sofia: nojoo, jos ei kysy lupaa ni laittas ees sen mistä se kuva on alunperin löytyny. Periaatteessa ymmärrän nyt miks jotku vesileimaa jokaisen blogiinsa laittamansa kuvan -.-'

    remon: haha, kiitos : D Mutta joo, vaikkei lupaa kysyskään, niin eikö tuonne weheartit:iin voi kuitenki laittaa sen osotteen, mistä kuvan on alunperin löytäny? Laitan nykyään flickr:iin kuvat silleen, ettei niitä muut nää, just tämän takia ku siellä ei välttämättä lue kenen kuvia ne on.

    ReplyDelete
  4. toi lintuhökötys on ihana!!! just makee, ihan sun kämppään sopivakin varmasti. :3 oon nyt kade, miks täällä ei oo kodin ykköstä?!

    ReplyDelete
  5. Voii mä en edes tiennyt että noi kilpirauhaslääkket jää pois kelakorvattavista. Piti heti googletella ja mulla siis sama homma :(

    ReplyDelete
  6. voi pöllöystävä <3 ja mymmeli-muki!!

    jos meet kassaneidiksi niin oon sitte vakioasiakas numero 1.

    ReplyDelete
  7. narsessa: jep <3_____<3 Sun pitää taas tulla käymään Ouluun ja samalla Kodin Ykköseen :---D Mut hei, mietippä kuin kateellinen mää oon ku meillä ei oo Sokosta 8(

    Anonyymi: Niimpä -____________-' kaks kertaa kalliimpia ne vissiin
    oli ne lääkkeet nyt, buu >___<'

    miwa: pöllöystävä lähettää terveisiä !

    Mennee koko kauppa konkurssiin jos meen johonki ruokakauppaan ... sarkku + nopea rahojen käsittely = katastrofi 8(

    ReplyDelete
  8. tuli omantunnonpistos kun ite oon ainakin sun kuvia klikkaillu tonne weheartit.comiin .___. mutta sentään linkit tulee automaattisesti takasinpäin! ja sweet vanity-tagilla pitäis löytyä.

    ReplyDelete
  9. Tiia, joo siis ei mitää haittaa ku niis on linkit tänne päin :3 Kiva vaan jos useemmat näkee mun ottamia kuvia. En ite oo kovin tarkasti tutustunu tuohon miten toi weheartit toimii, joten nyt postauksen jälkeen enemmän tietoa omaavana veikkaan, et toi kuva oli alunperin ehkä laitettu tonne flickrin kautta, ku siitä ei ollu mitään linkkejä/kuvaajan tietoja löytyny ! Nou hätä siis ! <3 !

    ReplyDelete
  10. Eiiiii mäki haluun tollasen pöllökorunn! ♡.♡

    ReplyDelete