Wednesday, January 26, 2011

S: all the white horses are still in bed

Koska mää oon nyt käyttäny about kolme päivää tän mun kämpän siivoomiseen, on pakko näyttää täälläki sitte vähän todisteita. Lisäks tänne on ilmestyny muutamia uusia juttuja niitten varsinaisten kämppäpostausten jälkeen, että esitelläänpä nyt niitäkin:




Sarkku tykkää uuesta hiustarvikepakistaan ! 35€ Bauhausista, taidan olla isälle muutamat hiustenleikkuut velkaa tästä hyvästä ..





Nuo taulut on vanhoja, mutta keksin niille uuen paikan makuuhuoneen ovesta. Vaati hieman virittelyä, sillä ovessa ei oo nauloja, vaan kaks semmosta koukkujuttua mihin piti rautalangan avulla väkertää noi kiinni.

Noi ylemmän kuvan pandatossut on ollu kyllä kovassa käytössä lähiaikoina, nimittäin mulla ei yks patteri toimi ja lattiat on kylmät :C



Makuuhuoneen ovelta suoraan näkee tosiaan keittiöosastolle. Oikeella on ruokapöytä, jota käytän kyllä vaan ja ainoastaan sillon ku täällä on joku kylässä. Oon vihdoinkin saanu oikeen pöytäliinanki tuonne, jee !

Keittiöstä kun kattelee ni näkyy sitte käytävään ja ulko-ovelle:




I haz a lot of stuff ... and a new doormat !




Ja päivän piristykseksi uusia avaimenperäkavereita :----D Oravainen omissa avaimissa ja toi häntäheikki vara-avaimessa. Poikaystävä on arvostanut edustavaa avaimenperää, kun on saanu ton jonku kerran lainaan ..


Vois muuten olla tietty ihan fiksua näyttää sitä meikän naamaaki joskus täällä blogissa, mutta hiuskriisi on vaivannu vielä sen verran, että ei oo ollu ekana mielessä itteä kuvailla. Pikkunen tyylikriisikin on ilmotellut itsestään, mutta toivottavasti siitä selvitään, kunhan saan vaatekaapin siivottua ja se hemmetin yesstyle-tilaus suvaitsis saapua !

6 comments:

  1. mistä noi avainkaverit on? tosi suloisia! <3__<3

    ReplyDelete
  2. Voisit tulla meillekin sisustamaan. :) Pidän kovasti sun kämpästä. Etkö käytä noita muumimukeja ollenkaan, mä juon aamukahvini joka päivä muumimukista. :>

    JASU

    ReplyDelete
  3. eiiih tuo sun kämppä on niin ihana! että iskee masis täällä mun paskaluukussa :---D

    ReplyDelete
  4. miten sulla on varaa kämppään + kaikkiin sisustusjuttuihin? mamma och pappa betalar vai?

    ReplyDelete
  5. narsessa: ostin sieltä kodin ykkösestä :'-------D mut eiköhän noita saa anttilastaki!

    Jasu: Haha joo., kiitos <3 ! Kyllä mää niitä käytän, ne vaa ei mahu mun tiskikaappiin :C

    Aija: kiitos <3 ! Kyllä se sunki luukku vielä nätiksi kodiksi muuttuu, meikä on vaan keränny noita kamoja ja suunnitellu sisustusta jo monta vuotta xP

    Anonyymi: Mamma och pappa betalar INTE -.-' Kämpän vuokra = opintotuki, sisustusjutut vanhoja / säästöillä ostettu. Oon asunu kotona aika pitkään ja käyny töissä sillon, joten oon säästäny sen ajan palkat ja elelen niillä nyt.

    ReplyDelete
  6. damn ens kerralla kun tuun ouluun niin mun pitää ehdottomasti suoriutua sinne sitten! ^^

    ReplyDelete