Monday, January 03, 2011

P: You'll never know

Moi taas! Onpa ollu taas tylsää viime päivät verrattuna viime viikkoon, en oo tehny oikeen mitään ja oon lähinnä hengaillu kotona Minni Hiiri -pyjama päällä haha.

Mun pukeutumisinspiraatiokin on ollu jopa niin suurta että olin samalla koltulla sekä luokan reunion-bileissä ja UV-juhlinnoissa.

Mutta koska tykkään tosta niin paljon! Kyseessä siis se H&M:n 4,95€ mekko ja on kyllä hintansa arvoinen. Mitäs tykkäätte muuten tukasta tolleen? Kun mullahan on siis AINA suora tukka mutta oon jotenki laiskistunu enkä jaksanu suoristaa tota kun sieltä täältä.

Koitin kuvata uudelleen saman asun sitten UV:nä mutta paras otos jäi tämmöseksi, en jaksanu alkaa säätään ja kyllästyin :D Mutta siis päässä oli lisäksi tommonen musta rusettipanta ja nuo käsikorut, jotka oli kyllä edellisessäkin asussa mutta en ollu muistanu laittaa niitä viel kuvanottohetkellä.

Viime päivät oon kyllä jaksanu kuvata ahkerasti, koska:

Mun uusi Canon-vauva ♥

Tosin mulla ei oo kyllä ollut mitään kiinnostavaa kuvattavaa ja valoisaa aikaa kun on sen 3 tuntia päivässä niin jälkikin on sen mukaista.

Oon kyllä tosi tyytyväinen että pidin ton mun H&M:n paketin mukana tulleen jättikokoisen villapaidan. Tohon ja äitiltä joululahjaksi saatuihin töppösiin on hyvä kääriytyä kun lämpömittari näyttää semmosia lukemia että ulos ei oo menemistä.



Että semmosia zoomailuja. Toivottavasti ens kerralla jotain mielenkiintosempaa.

2 comments:

  1. Millon H&M:llä on ollu tollasii mekkoja? :o siis löytyyköhän vielä... Soppii sulle ^^

    ReplyDelete
  2. Anonyymi: Kiitos paljon :) Niitä oli ainakin nettikaupassa myynnissä joku kuukausi sitten mutta nyt kun kattelin nii ei ollu enää, olisin halunnu saman mustana :( Mut kannattaa tsekkailla sitä nettikauppaa jos sinne ilmestys.

    ReplyDelete