Saturday, January 22, 2011

P: Without someone to create for, you can't create

Hello pitkästä aikaa ja pahoittelut blogihiljaisuudesta. Voisin kirjottaa oman postauksen (tai mahdollisesti romaanitrilogian) siitä, miten perseestä muuttaminen on mut taidan kuitenki säästää teitä ja keskittyä mun viimesen kuukauden shoppailuihin.

Mulla on kauhee ikävä mun entistä 36-neliön pikkusta keskustakaksiotani, tää uus 64-neliöinen kolmio (keskustassa sekin) tuntuu jotenkin isolta ja kylmältä. Vielä. Eiköhän tää tästä. Kämpän järjestely on siis vieny suurimman osan mun vähäisestä ajastani viime aikoina.

Anyway, inhoan alennusmyyntejä ja shoppailu ei muutenkaan oo (onneks) kiinnostanu mua hirveesti viime aikoina. Haluan mielummin säästää ja investoida isompiin ja tarpeellisiin ostoksiin :)

Kävin kuitenkin tossa yks päivä kierteleen kauppoja tylsyyksissäni ja tämmöstä tarttu mukaan.

Kauan kaivattu musta bleiseri, H&M 10€.

Ton pintamateriaali on tommosta pitsin tapasta, mukava yksityiskohta joka ei erotu liikaa.

Pöllösormus H&M 4,95€.

Ihana löysä pallopaita H&M. Tää on ollu ihan lemppari viime aikoina.

Paljettileggingsit H&M:n lastenpuolelta.

Sydänsormus H&M 2,95€. Pitihän se arvata että sekin päivä koittaa joskus kun minä alan käyttää sormuksia. En käytä niitä siksi koska mua pelottaa ihan hulluna että ne jää sormeen jumiin :D True story :D Ignoratkaa muuten kynnet. Ne on aina kauheet ja myös lyhyet koska leikkaan ne koko ajan niin lyhyeks ku ne voi leikata ja jyrsin kynsinauhoja (inhoan myös pitkiä kynsiä itselläni).

Onnistuin pilaan pyykissä mun kaikki rakkaimmat mustavalkoraitapaidat ja lähdin ostaan uusia pilalle menneitten tilalle.

Kävin ekaa kertaa Ginassa Suomeen tulon jälkeen ja olihan siellä aika hyvät alet mutta ei mitään mielenkiintosta. Täydellinen raitamekko kuitenkin löytyi ja kustansi 9,90€.

Ja löysä mustavalkoraitapaita 4,95€.

Oli kans pakko vihdoin ja viimein tilata nuo uusimmat Lauren Conradin kirjat ja tota Styleä oon lukenu ihan innoissani viime päivät. Ärsyttävää kun pitikin tilata ne just nyt ku pitäs keskittyä pääsykokeisiin täysillä. Noh, vastapainoksi sille tai jotain.

Siinäpä oli ne shoppailut. Nyt säästän rahaa uuteen puhelimeen, mallikin on jo valmiiks katottu :)

4 comments:

  1. pitsijakku<3 ihania ostoksia, mutta >:o tuo ginan raitapaita on aivan hirveä käytössä, ainakin mulla. )): hullun sähköinen ja nyppäänty heti, no mitä ginan 100% epäkuitua -paidalta voi odottaa?

    ReplyDelete
  2. Mulla on ihan täsmälleen samanlainen peili kun sulla <3 Ihania vaatteita!

    ReplyDelete
  3. oho, asutko yksin noin isossa kämpässä? onko isoki vuokra :o

    ReplyDelete
  4. hami: tänks :) aijaa? mulla tuo on ollu ainaki ihan hyvä oon 2 kertaa käyttäny mut en oo pessy viel nii voi johtuu siitäki. saa nähä mikä sen kohtalo on :D

    Julia: Niinkö? Tuo on joku mun mummin entinen :)

    tara: Asun joo mutta vanhemmat omistaa tän nii ei tuu liian kalliiksi.

    ReplyDelete