Saturday, January 01, 2011

P: We're going out tonight

Hyvää uuttavuotta! Täällä biletettiin aamu puoli kuuteen ja nyt on hieman väsyny olo. Lupasin esitellä niitä joululahjoja ja tänä vuonna suurin osa niistä oli itse itselleni ostamia :D

Luvassa kans pari asujuttua neljän kuukauden asupostaustauon jälkeen. Woot.

H&M:ltä tilasin vähän alejuttuja. Ruskeet ylipolvensaappaat on ollu hakusessa ja tommoset löysin alesta parillakympillä. Neule oli kans alessa ja tuo kaulakoru ja kaikista on tullu ihan lemppareita!


Oon ollu nyt kolme kertaa ulkona näillä samoilla asusteilla enkä oo kyllästyny vieläkään! Nää sopii melkeen kaiken kans. Käsikorut on jotain satunnaisia varastoista löytyneitä.

Sitten niitä lahjoja!

Remingtonin Tribal-sarjaan kuuluvat hiustenkuivain ja -suoristin, kumpainenkin 30€ Anttilasta. Oon tykänny kyllä, erityisesti tosta kuivaajasta.

Ranskassa viimesen päivän shoppailukierroksella löysin New Lookista nuo ihanat muffinssipurkit 4€/kpl.

New Lookista kans maailman ihanin laukku 19€. Tykkään tosi harvoin mistään laukuista ja koitan aina ihan turhaan metsästää kaupoista uutta, mutta tää oli rakkautta ensisilmäyksellä.

Carrefourilta kaks kivaa huulirasvaa, kranaattiomena ja passionhedelmä, sekä Disney Storesta uus Aristokatit-avaimenperä kännykkäkoruksi varastetun tilalle :( Tää ei oo kyllä yhtä hieno ku se mikä mulla oli nyyh.

Ranskalaiselta kaveriltani sain viimesen Harry Potterin ranskaksi. Puhuin sille tästä ja se oli ostanu tän mulle joululahjaksi, tää oli ehkä mun lempparijoululahja.

Äitiltä ihanimmat aamutossut (tälläkin hetkellä jalassa) ja täydelliset vaaleet nahkahanskat karvavuorella.

Punanen mariskooli ja kitaramagneetti joka oli sattumalta just niinku mun kitara. Merry Xmas -rasiassa oli äidin tekemiä ihania joulupikkuleipiä.

Ja sitten vielä kasvisruokakirja, 2 DVD:tä (Tim Burtonin Alice in Wonderland ja Nightmare Before Christmas) ja Popular Hits -sarjakuvakirja.

Semmosta. Melkonen viikko ollu, mun kämppä on ollu hotelli mun ystäville koko viikon :D Tää on eka yö tällä viikolla kun kukaan ei nuku mun sohvalla, how boring!

5 comments:

  1. ihanat noi hiustensuoristusrauta ja -kuivain! :)

    +ranska on ihana kieli, kohta jo vuosi opiskelua takana :)

    ReplyDelete
  2. noi korut on upeutta! ja Night Mare Before Christmas ♥

    ReplyDelete
  3. henna: Joo tykkään kans itekin niistä, söpöjä :) Tsemppiä ranskan opiskeluun! Se on kieli joka vaatii töitä mutta se on mahtavaa sitten kun sitä huomaa osaavansa :)

    Annie: Tänks :) Ja jep <3

    ReplyDelete
  4. Mä kattelin tota Popular Hits -kirjasta viime viikolla kaupassa ja repeilin sille ääneen :D Etenkin 'My heart will go on' kutkutti nauruhermoja. Puujalat kunniaan<3 Pitää hankkia toi itelle jossain vaiheessa!

    Ranskankielinen Potter on kyllä kunnianhimoinen projekti :) Mulla on Le Petit Prince, en tiiä luenko sitä ikinä, kun alla on kuitenkin vain vuoden alkeisopiskelu, eh..

    ReplyDelete
  5. bubble: Haha joo siellä on kaikkee ihan randomia :D Nojoo, Ranskassa piti kyllä semmonen kirja lukee kouluun siellä että sen jälkeen Potter tuntuu lähinnä hyvältä viihteeltä :D

    ReplyDelete